dewey

Europa er for europæere.

Recommended Posts

dewey

https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mikaeljalving/ECE10870907/hvem-stoler-du-mest-paa-jeanclaude-juncker-eller-dalai-lama/

Hvem vil du helst ledes af – EU’s kommissionsformand eller tibetanske Dalai Lama, der forleden chokerede en flok journalister i Malmø ved at udtale, at Europa er for europæere – ikke alle mulige andre. Sådan taler man ikke, slet ikke i vores kære naboland, men den 83-årige lama lod sig ikke kyse af de vantro journalister og forklarede, at migranter sydfra ikke kan forvente at få statsborgerskab, idet han fortsatte:

»Disse desperate mennesker, som er kommet i stort antal til Europa, skal have beskyttelse, men når der er fred, skal de vende hjem igen og være med til at opbygge deres egne lande. De skal tilbydes uddannelse, men de skal ikke blive permanent i Europa, det burde de også vide. Europa er for europæere.«

Hvem vil du helst ledes af – EU’s kommissionsformand eller tibetanske Dalai Lama?

Jeg vil helst slet ikke ledes af nogen af de omtalte, selvom jeg giver Dalai Lama ret i, at Eruopa er for europæere.

Vi europæere hører heller ikke til/hjemme i muslimske lande.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jean-Claude Van Damme, er det ikke et valg?   (din link wrapper på Jean-claude, så faldt den andens navn ligefor)

Er helt enig i at  Vote -> Europe for Europeans , sikkert ville vinde mange vælgere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 7 timer siden, dewey skrev:

Dalai Lama

Han er sgu en god mand. Visioner og indsigt.
Ham napper jeg. ( Men han gider nok ikke ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Begge vil jo det samme omkring ophold og beskyttelse? 

Så.. begge velsagtens. :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Skrevet (redigeret)

Den ene er jeg uenig med hvad angår EU's fremtid, og jeg ønsker ikke religion i politik, dermed er en åndelige leder udelukket.

Så jeg vil helst ikke ledes af nogen af de to, men jeg er enig i at Europa er fortrinsvis for europæere og dem som vi så måtte byde velkommen (ønskede indvandrer, ægtefæller til europæer osv.).

Jeg er også enig i at flygtninge ikke må konverteres til indvandrere og ikke bør få alle de sociale ydelser som vi har, men kun dem FN's flygtninge system giver. Men jeg er med på at også Europa skal tage vores del af byrden, og det kan vi også sagtens hvis de ikke bliver til indvandrer.

Redigeret af modpol
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
Skrevet (redigeret)

Hvem i alverden kan være i tvivl når forræder klubben EU de seneste 40 år har arbejdet indædt for at udslette Europas etniske befolkning ???

En hel del forvirrede venstresnoede efterkommere af slumstormer generationen har endnu ikke gennemskuet EU’s “endløsung” plan !!!

Redigeret af Patrioten
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind