Gæst Fire

Opgivet kærligheden?

Recommended Posts

Gæst Fire

Jeg har siden var teenager været i forhold stort set hele mit liv. Nogle forhold lange, andre korte men jeg har aldrig som sådan holdt en ''lang'' pause og bare været mig selv. I starten af mine forhold, var jeg meget naiv og troede på at et hvert forhold ville være forevigt og jeg gav mig 110% i den person jeg involverede mig i. Jeg er stadig meget ung, lidt over midten af 20'erne, men min alder skræmmer mig ift. mit syn på kærlighed og forhold- for det er en meget tidlig alder at besidde denne følelse. Jeg har de sidste forhold været meget... fraværende.. Fraværende i den forstand at jeg har ekstrem svært at give mig selv fuldt ud og alt for nemt til at bare finde en anden hvis modstanden i forhold var for stor. Det skal konstateres at mine sidste forhold, har været med mindre succes - men når jeg tænker nærmere så føler jeg faktisk ikke at ret mange forhold har været specielt succes fulde. Mit hjerte er blevet knust et par gange og af erfaring har jeg ubevidst bygget mure op for andre ikke får lov til at såre mig igen. Og det her lyder nok ret dumt, men jeg savner på én eller anden måde den følelse af at elske en så højt at det kan mærkes helt inden i. For mit problem idag, er at jeg faktisk sidder i et forhold med en fantastisk kvinde, der er ubeskrivelig forelsket i mig- et forhold som jeg GODT vil være i. Men jeg kan ikke give mig selv til hende og jeg ved ikke hvorfor. Jeg véd at jeg elsker hende, fordi der er meget som jeg vil ofre og gøre for hende- men jeg er ikke forelsket i hende. Jeg har ikke været forelsket i nogen i rigtig lang tid, jeg har ligesom bare været dér. Det ikke fordi jeg stræber af at være forelsket, men jeg véd at jeg ikke er 100% i hvad jeg går ind til - hvilket ikke er fair for hende men jeg vil jo rigtig arbejde på at komme dértil hvor jeg var villig til at give alt af mig selv. Jeg ved ærligt bare ikke om der er noget galt for mig, fordi der noget indeni mig der holder mig tilbage for at ''kaste'' mig ud i en andens arme. Og jeg ved ikke hvad det er og jeg har ingen anelse om hvad jeg skal gøre før at jeg skal komme dertil. Jeg ved ikke om det er alt det negative som jeg har oplevet i tidligere forhold, som har skræmt i at risikere at blive knust eller om jeg bare ikke er i stand til at elske på samme måde som jeg engang har gjort, da jeg er blevet ældre, mere erfaren og nok bare ikke længere tror på at noget vare forevigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

Jeg forstår dig godt, desværre er det jo sådan at man er nødt til at spille for at vinde, og der er desværre mange nittere imellem, men i det tilfælde her, så skal du jo nok lige finde ud af hvad hun indeholder, men tænk over at mænd og kvinder kommer fra hver sin planet, så i et forhold kan man aldrig være 100% sikker.

Jeg har været det hele igennem, og det er meget barsk og med en kvinde der nu viser hendes sande jeg.

Held og lykke med det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.