ImallThat

Udnytter jeg ham?

Recommended Posts

ImallThat

Jeg er i et totalt dilemma. Har været sammen med min kæreste i 2 år, og i starten gik det fint. Knald på forholdet og forelskelsen. Men efter vi flyttede sammen begyndte det at ændre sig for mig. Jeg har ligesom mistet lysten. Han er 35 og tjener rigtig gode penge, jeg er 28 og under uddannelse. Han betaler alt - bolig, mad, tøj, fornøjelser. Han er virkelig en sød mand.

Men jeg mangler lysten - til ham. Han begærer mig utrolig meget. Han er ofte lysten, og vil gerne have sex. Men jeg kan mærke, hvordan jeg nærmest ruller med øjnene, når han står der med stivert. I begyndelsen dalede min lyst lidt, og det kunne han mærke. Han blev frustreret, men det gik bare HELT galt han begyndte at tigge.... "Kom nu, vil du ikke godt, jeg vil så gerne, jeg trænger..." Jeg kan bare mærke hvordan respekten forsvinder. Nu er han begyndt at spørge, om jeg ikke trænger til at komme ud og shoppe? Og så ved jeg at jeg får maser af forkælelse, hvis jeg giver ham en omgang. Desværre er jeg begyndt at hoppe på vognen og gøre det. Jeg føler ikke det er grænseoverskridende, men jeg føler mig som et ringe menneske. Jeg ved han spiller den af ofte, og jeg ville nok bare ønske han fortsatte med det. Men jeg forbarmer mig alligevel over ham nogle gange - så sent som i aftens. Han lå der og vred sig op af mig og pludselig kunne jeg bare se mig selv udefra. Hvor usselt det var. Jeg sukker, hører mig selv sige "Så kom da, men skynd dig", sætter filmen på pause, bukserne ned, vender mig om, og så springer han på som et hungrende dyr og knepper mig bagfra i 20 sekunder og er færdig. Fandme om han ikke også siger "Tak." Jeg forstår ham jo godt - vi har ikke bollet i 3 uger. Jeg er blevet hende kællingen, der "lader ham få lov".

Hvordan kommer jeg ud af det på en respektfuld måde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

Pakker dit tøj og går?

Husk og sig tak på vej ud.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Enten som DDR skriver, eller finder ud af hvad der tændte dig i starten, eller hvad der skal til for at tænde dig, og får snakket med ham om det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind