DenIkkeSåKloge

Toiletbesøg i forhold

Recommended Posts

DenIkkeSåKloge

Hej alle,

Jeg ved ikke, hvor jeg skal poste dette meget specielle emne, men nu prøver jeg. For det er en stor frustration - selv om det er så banalt som noget latrinært.

Jeg er lige flyttet sammen med min dejlige kæreste i slut 20'erne. Jeg er selv nogle år ældre. 

Vi har det skønt! Selvom vi bor meget småt, er forholdet fantastisk.

Men vi har et problem med toiletbesøg. Vores toilet ligger lige ud til stuen, uden udluftning og intet privatliv. Man kan høre en knappenål falde derude. 

Vi har kun kendt hinanden et år, og da vi ikke boede sammen var det intet problem. Jeg brød mig heller ikke om at gå "rigtigt" på toilettet, når vi var sammen, men eftersom det kun var i få dage af gangen, så gik det jo. 

Men nu bor vi så her. Vi er begge uden arbejde, hun er lige færdig med uddannelse, og jeg er arbejdsløs. Så vi er sammen hele tiden. Og så kommer problemet. 

Vi er begge ret sky med at skulle lave stort, når den anden er der. Jeg har dog lært det efter nogle måneder - i begyndelsen gjorde jeg det kun, hvis jeg ikke kunne holde mig, og det virkelig var slemt. Men nu kan jeg godt hver dag. For mig handlede det om at få det italesat og lave lidt sjov med det. Jeg siger det bare som det er, når jeg skal, og hun griner endda med på det og ønsker god fornøjelse. Hun kommenterer endda på det, hvis hun kan høre mig, og lugten får også et ord med på vejen. 😀

Men hun KAN ikke. Og det er skide synd! Jeg ved, hun holder sig, og føler ubehag. Jeg har sagt, at jeg gerne går en tur, sætter musik på, går ind på soveværelset. Intet hjælper. Hun vil end ikke tale om det. Engang da hun var for fuld, fortalte hun, at bare det, jeg ved, hun skal, gør hende ekstremt flov. Så derfor nytter det ikke noget, at jeg fx går en tur - for så skal hun jo direkte eller indirekte fortælle mig, at hun skal skide. 

Det kulminerede i formiddags, hvor jeg lagde mærke til, at hun gik sådan lidt uroligt rundt og så utilpas ud. Jeg spurgte, hvad der var galt, men hun svarede ikke rigtig. På et tidspunkt kommer jeg til at se en messengersamtale (hun står og ryger i køkkenet, og det er et hurtigt glimt), og her skriver hun til en veninde: "Jeg skal skide så sindssygt meget! 😭".

Jeg tænker, at jeg vil hjælpe. Så jeg spørger hende, om hun skal skide, og trænger til at få fred. Hun bliver helt forfjamsket og utilpas og benægter, så jeg må lukke den.

Kort efter skal hun pludselig på café med en veninde og farer ud af døren. Jeg ved jo godt, det er fordi, hun skal ned og skide. Det er bare så åndssvagt. Vi har været sammen siden i lørdags, og hun er ikke kommet af med noget. Så jeg kan godt forstå, at nu gik den ikke længere. 

Men altså, hvad pokker gør jeg? Lige nu sidder hun sikkert dernede og hygger. Men det går sku da ikke i længden?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Sikke en historie 🤐

Ikke sikker på om man skal vurdere det som et problem eller ej, jeg ville dog ikke have det ned på et plan, at man skal gå ud af sin bolig for at gå på toilettet, det lyder som et rigtig dårligt forhold i har der.

Hvorfor ikke tænde radio'n, evt. sætte en op på toilettet, så den person som er derude, har kontrollen og lydstyrken :)

Lyder som en røver historie, helt ærligt, i må da have større problemer end den gang lort der , hahaha....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Har du nogen som helst fornemmelse af hvilket tid på døgnet hun plejer, at lave stort, når elelrs hun har fred og ro til det?;)

Jeg har indtryk af, at rigtig mange gør det enten når de lige er stået op og går på toilettet, andre når de har spist morgenmad/drukket morgenkaffe.

Hvis du kan lure dén af, så kunne du måske gøre det til en fast vane enten, at læse i sengen eller går tur med hunden (om i har en eller ej) på det rette tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Malerpigen

Årh gud, det er dælme så dumt og så alligevel noget man tit hører er et problem og også noget jeg kender fra mig selv, DOG ikke i sådan en grad. Men jeg bor selv i en bolig med et lille wc uden vindue og lige ud til soveværelset og jeg HADER når der er gæster, eller en fyr på besøg, får stress bare tanken. 

Men det afholder mig dog ikke fra at skide, skal man, så skal man. 

Sig til din kæreste at det er det mest naturlige i verden og du lover ikke at gå ud på badeværelset en time efter hun har været der eller sådan noget. Kan du ikke bare lukke døren ind til stuen og se en film. Ja du har jo faktisk allerede tilbudt hende mange ting, det er jo hende der har det største problem. På et tidspunkt bliver hun vel træt af at rende rundt efter offentlige toiletter og affinder sig med at skide hjemme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

Til den ikke så kloge.

Jeg troede kun det var børn der kunne tage den slags så nær, der er jo ikke noget der er mere naturligt, når der er indtægter er der jo også udgifter, herreste gud når man skal så skal man alså.

så vær glad for at i ikke har større problemer.

hej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind