Leonidas

Fænomenet Rasmus Paludan

Recommended Posts

Leonidas

Jeg tror der er masser af debat i den her video:

De unge indoktrineres alligevel med en masse venstreorienteret propaganda, så hvorfor må de ikke få en modsat saltvandsindsprøjtning med "nej til Islam" fra Rasmus "Modsat"?

Kan hans parti have en chance, hvis nu medierne begynder at give ham mere taletid? Hvorfor er der nogle der kalder ham en ekstremist?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Der er sikkert masser af debat i emnet men jeg vil ikke støtte ham og hans retorik eller hans navn i tråde. Jeg vil huske hans parti som Klam kurs :)

Han er simpelthen for hård i tonen og direkte, thats it.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Stakkels mand, han har det vist ikke for nemt. :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble

Det er ultimativt forældrenes ansvar, at unge lærer at begå sig på internettet (og samfundet generelt), med alt hvad dertil hører.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 14 minutter siden, 78stonewobble skrev:

Det er ultimativt forældrenes ansvar, at unge lærer at begå sig på internettet (og samfundet generelt), med alt hvad dertil hører.

Har vor primitive homo sapiens hjerne virkelig forstand på det? Det kan jo være svært nok at sætte sit eget kryds på stemmesedlen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
78stonewobble
For 4 minutter siden, Leonidas skrev:

Har vor primitive homo sapiens hjerne virkelig forstand på det? Det kan jo være svært nok at sætte sit eget kryds på stemmesedlen.

Tjae tjoe... Jeg synes da det virker nemt nok.

Ens grundlæggende principper bør ikke ændre sig med forskellige enkeltstående nyhedshistorier (som man bør tage med et gran salt) og statistik, omend overordentligt hjælpsomt fortæller blot noget af sandheden og ikke hele sandheden.

Så er man da lidt på vej...

Og hvad angår hvad man vil stemme? Find dine principper og prioriteter for principperne... og stem derefter.

PS: Men man kan jo stadigt ikke rigtigt finde et dansk parti, der går ind for atomkraft og mindre massemord.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 5 timer siden, 78stonewobble skrev:

mindre massemord

Det er der nok en del partier der vil bestride !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Tænke hans mor må have tabt ham på gulvet med hovedet først, igen og igen.

Synes det er fuldkomment til grin at vores politi skal bruge mandskab på at passe på sådan en person, og alt hans råberi har kun effekt fordi dem han taler ned til lader sig provokere, ignorer ham og der er ingen der ved hvem han er om 3 mdr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 59 minutter siden, basle72 skrev:

Tænke hans mor må have tabt ham på gulvet med hovedet først, igen og igen.

Synes det er fuldkomment til grin at vores politi skal bruge mandskab på at passe på sådan en person, og alt hans råberi har kun effekt fordi dem han taler ned til lader sig provokere, ignorer ham og der er ingen der ved hvem han er om 3 mdr. 

Han er snart glemt, helt som alle hans andre mærkelige påfund... heldigvis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ubeskriveligt
Skrevet (redigeret)

Rasmus Paiudan er ganske interessant i og med han viser de voksende forskelle i det danske samfund. Og ganske modigt at gå ud i Ghettoerne og vise for alle danskere, hvor mange kriminelle indvandrere, der har overtaget ghettoerne og tror de bestemmer noget som helst i Danmark.

Kriminelle indvandrere skal ud af landet og der skal ryddes op i indvandringen - Så langt har manden da ret.. En gang imellem når jeg bliver lidt nedtrykt over islamiseringen og den kriminelle indvandring i Danmark, så ser jeg en Stram kurs video på you tube og ja...så har jeg det lidt bedre :)

Sejr!

Redigeret af Ubeskriveligt
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind