shhansen

Lad os så få forbudt omskæring af både piger og drenge!!

Recommended Posts

shhansen
Skrevet (redigeret)

På TV 2 News snakkes der om problematikken om omskæring af piger. Hvorfor snakker de ikke om omskæring af begge køn? 
Disse sindssyge, vanvittige, middelalderlige operationer burde forbydes helt, og hvis de rejser til andre lande for at lade det gennemføre, skulle de udvises af landet, og alle deres værdier konfiskeres. Danskerne er ved at miste sit land ligesom englænderne.
Endnu en gang har helten Mogens Glistrup fået ret. Han snakkede engang i radioen om, at siden det 14. århundrede har muslimerne beskæftiget sig med at erobre andre lande. Jeg synes, jeg kan huske, at det engang var forbudt i Danmark for begge køn. Hvordan er det gået til, at det ikke er forbudt mere? Det må vel være den massive muslimske indvandring, som har sørget for det.

Redigeret af shhansen
  • Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, shhansen skrev:

På TV 2 News snakkes der om problematikken om omskæring af piger. Hvorfor snakker de ikke om omskæring af begge køn? 
Disse sindssyge, vanvittige, middelalderlige operationer burde forbydes helt, og hvis de rejser til andre lande for at lade det gennemføre, skulle de udvises af landet, og alle deres værdier konfiskeres. Danskerne er ved at miste sit land ligesom englænderne.
Endnu en gang har helten Mogens Glistrup fået ret. Han snakkede engang i radioen om, at siden det 14. århundrede har muslimerne beskæftiget sig med at erobre andre lande. Jeg synes, jeg kan huske, at det engang var forbudt i Danmark for begge køn. Hvordan er det gået til, at det ikke er forbudt mere? Det må vel være den massive muslimske indvandring, som har sørget for det.

Jeg er fuldstændig enig i din holdning, men jeg tror du tager fejl ang. forbudet mod omskæring 🤔

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter

Glistrup skulle vi havde lyttet meget mere til,hvis vi havde forhindret den masse indvandring i landet i dag,synd han aldrig blev statsminister

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 12 timer siden, Patrioten skrev:

Jeg synes, jeg kan huske, at det engang var forbudt i Danmark for begge køn.

Omskæring af piger er forbudt i Danmark, og det burde det også være for drenge, men er det desværre ikke.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
1 time siden, dewey skrev:

Omskæring af piger er forbudt i Danmark, og det burde det også være for drenge, men er det desværre ikke.

Det er ikke mig men shhansen der har skrevet “jeg synes, jeg kan huske, at det engang var forbudt i Danmark for begge køn”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 timer siden, Patrioten skrev:

Det er ikke mig men shhansen der har skrevet “jeg synes, jeg kan huske, at det engang var forbudt i Danmark for begge køn”

Ja du har ret, jeg citerede den forkerte kommentar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Remigration nu!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 5/8/2018 at 20:03, shhansen skrev:

Svare ikke helt til din scientology religions synpunkter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shhansen

Nå, hvad er det, der ikke helt svarer til det? Beskriv det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 2 minutter siden, shhansen skrev:

Nå, hvad er det, der ikke helt svarer til det? Beskriv det.

Kirken siger de respekter både islam og jødedom, hvilet omfatter omskæring af drenge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind