Maya1

Datinglivet når det er mega forvirrende :/

Recommended Posts

Maya1

Hey i dejlige debatfolk.. endnu et indlæg fra mig som jeg håber i vil kommentere lidt på ;) 

Nå men sagen er den at jeg for lidt over 2 måneder siden blev single. Det var et meget nedbrydende forhold så det var godt det sluttede. Men jeg savner ham stadig. Men kun noget af ham. 

Jeg har så lige mødt den her søde fyr som jeg har datet lidt i ca 14 dage. Han er skide sød og han er (desværre) allerede blevet MEGET glad for mig. Og jeg har også noget for ham men jeg kommer til at sammenligne med min eks. Med min eks var vores sex vanvittigt godt og lidenskabeligt og vi havde mange af de samme værdier (begge vegetarer). Med ham den nye her er sexen kikset og jeg føler mig som bambi på glatis. Ved sq ikke lige hvad der går galt. Jeg har lidt svært ved at tænde på ham og det ærgrer mig, da han er skide sød og en rigtig god fyr. Jeg mangler bare lige det sidste desværre. Jeg har prøvet at lukke den 2 gange med ham men han kæmper sig tilbage så jeg ender med at åbne lidt op for ham igen. Dog har vi aftalt nu at vi tager en dag ad gangen men jeg tror ærligt ikke at han kan det for han skriver hele tiden stort set. Og er faktisk skide ærgelig over at jeg ikke føler den det gnist og er bange for at såre ham endnu mere ved at lukke den endnu engang. Jeg vil så gerne kunne det med ham her, for endelig er det en sød fyr jeg har mødt og ikke endnu en ubehagelig type med skjulte sider. Håber altså lige at i vil hjælpe mig lidt her.. hvad havde i gjort hvis det var en af jer der stod i den situation? Ved godt man ikke kan råde i hjertesager men håber mu alligevel at i vil byde ind 🤔😘

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 3/8/2018 at 23:01, Maya1 skrev:

Ved sq ikke lige hvad der går galt. Jeg har lidt svært ved at tænde på ham og det ærgrer mig, da han er skide sød og en rigtig god fyr. Jeg mangler bare lige det sidste desværre. Jeg har prøvet at lukke den 2 gange med ham men han kæmper sig tilbage så jeg ender med at åbne lidt op for ham igen. Dog har vi aftalt nu at vi tager en dag ad gangen men jeg tror ærligt ikke at han kan det for han skriver hele tiden stort set. Og er faktisk skide ærgelig over at jeg ikke føler den det gnist og er bange for at såre ham endnu mere ved at lukke den endnu engang. Jeg vil så gerne kunne det med ham her, for endelig er det en sød fyr jeg har mødt og ikke endnu en ubehagelig type med skjulte sider. Håber altså lige at i vil hjælpe mig lidt her.. hvad havde i gjort hvis det var en af jer der stod i den situation? Ved godt man ikke kan råde i hjertesager men håber mu alligevel at i vil byde ind 🤔😘

Mon ikke problemet i bund og grund er, at du ikke er særlig god til, at lytte til dig selv, og du tager mere hensyn til andre end til dig selv:gruble:

Medmindre du ønsker at være i et forhold, som du reelt ikke ønsker, men kun for at tage hensyn til manden, så ved du nok godt hvad du skal/bør gøre.

Du skal lære at respektere dig selv, sætte grænser, og være konsekvent.

Det er næsten lige som med børneopdragelse;). Hvis barnet tigger om en is, og du siger nej, men ender med at give barnet en is fordi det bliver ved med at tigge, hvad lærer barnet så af det?

Ja korrekt, man skal bare tigge længe nok, så får man hvad man vil have.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maya1
For 17 timer siden, Entrelac skrev:

Mon ikke problemet i bund og grund er, at du ikke er særlig god til, at lytte til dig selv, og du tager mere hensyn til andre end til dig selv:gruble:

Medmindre du ønsker at være i et forhold, som du reelt ikke ønsker, men kun for at tage hensyn til manden, så ved du nok godt hvad du skal/bør gøre.

Du skal lære at respektere dig selv, sætte grænser, og være konsekvent.

Det er næsten lige som med børneopdragelse;). Hvis barnet tigger om en is, og du siger nej, men ender med at give barnet en is fordi det bliver ved med at tigge, hvad lærer barnet så af det?

Ja korrekt, man skal bare tigge længe nok, så får man hvad man vil have.

Entrelac du kommer sq altid med nogle gode svar.. Og du har fuldstændig ret.. jeg gik selv og tænkte på det i dag. Jeg er meget konfliktsky og “over”empatisk, hvilket gør at jeg ofte har svært ved at stå ved mig selv og sætte grænser.

Men det skal være helt slut. Jeg vil det ikke længere. Jeg vil ikke nøjes, som jeg meget ofte har gjort i mit liv.. det skal være ordentligt og ikke noget der giver ondt i maven. Det tog mig så “kun” 32 år at nå frem til det samt gøre noget ved det 🙄😝

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 6 timer siden, Maya1 skrev:

Entrelac du kommer sq altid med nogle gode svar.. Og du har fuldstændig ret.. jeg gik selv og tænkte på det i dag. Jeg er meget konfliktsky og “over”empatisk, hvilket gør at jeg ofte har svært ved at stå ved mig selv og sætte grænser.

Men det skal være helt slut. Jeg vil det ikke længere. Jeg vil ikke nøjes, som jeg meget ofte har gjort i mit liv.. det skal være ordentligt og ikke noget der giver ondt i maven. Det tog mig så “kun” 32 år at nå frem til det samt gøre noget ved det 🙄😝

Tak for de pæne ord. Det glæder mig hvis du kan bruge mine råd. Held og lykke.:kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 3/8/2018 at 23:01, Maya1 skrev:

Hey i dejlige debatfolk.. endnu et indlæg fra mig som jeg håber i vil kommentere lidt på ;) 

Nå men sagen er den at jeg for lidt over 2 måneder siden blev single. Det var et meget nedbrydende forhold så det var godt det sluttede. Men jeg savner ham stadig. Men kun noget af ham. 

Jeg har så lige mødt den her søde fyr som jeg har datet lidt i ca 14 dage. Han er skide sød og han er (desværre) allerede blevet MEGET glad for mig. Og jeg har også noget for ham men jeg kommer til at sammenligne med min eks. Med min eks var vores sex vanvittigt godt og lidenskabeligt og vi havde mange af de samme værdier (begge vegetarer). Med ham den nye her er sexen kikset og jeg føler mig som bambi på glatis. Ved sq ikke lige hvad der går galt. Jeg har lidt svært ved at tænde på ham og det ærgrer mig, da han er skide sød og en rigtig god fyr. Jeg mangler bare lige det sidste desværre. Jeg har prøvet at lukke den 2 gange med ham men han kæmper sig tilbage så jeg ender med at åbne lidt op for ham igen. Dog har vi aftalt nu at vi tager en dag ad gangen men jeg tror ærligt ikke at han kan det for han skriver hele tiden stort set. Og er faktisk skide ærgelig over at jeg ikke føler den det gnist og er bange for at såre ham endnu mere ved at lukke den endnu engang. Jeg vil så gerne kunne det med ham her, for endelig er det en sød fyr jeg har mødt og ikke endnu en ubehagelig type med skjulte sider. Håber altså lige at i vil hjælpe mig lidt her.. hvad havde i gjort hvis det var en af jer der stod i den situation? Ved godt man ikke kan råde i hjertesager men håber mu alligevel at i vil byde ind 🤔😘

Måske du skulle overveje at sige det til ham, som du har sagt til os.

Nemlig "Han er skide sød og han er (desværre) allerede blevet MEGET glad for mig. Og jeg har også noget for ham men jeg kommer til at sammenligne med min eks. Med min eks var vores sex vanvittigt godt og lidenskabeligt og vi havde mange af de samme værdier (begge vegetarer). Med ham den nye her er sexen kikset og jeg føler mig som bambi på glatis. Ved sq ikke lige hvad der går galt. Jeg har lidt svært ved at tænde på ham og det ærgrer mig, da han er skide sød og en rigtig god fyr".

Sig det til ham og så tag den derfra, det betyder sikker at forholder ikke bliver til noget, men det er jo også have du ønsker og så har du opført dig anstændigt og været ærlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind