shhansen

Man pådrager sig omkring 90 % af alle sygdomme i fostertilstanden

Recommended Posts

shhansen

"Hvad med om du smed links til mindst to videnskabelige undersøgelser, som beviser din påstand? 
Der kommer jo intet fakta fra din hånd, det er netop ikke andet end teorier, som er blevet til i et meget stort hoved, desværre helt uden forstand."

Sådanne links findes ikke. Det skyldes ikke uvillighed, men at udenforstående kan ikke sætte sig ind i det. De kan ikke forholde sig til det, fordi Scientology er en helt anden verden end den, der er udenfor. Den eneste måde, du kan få fakta på, er ved at selv blive scientolog og selv tage nogle kurser. Jeg vil anbefale dig at læse bøgerne "Dianetik, den moderne Videnskab om mental Sundhed" og "Videnskaben om Overlevelse", begge af L.Ron Hubbard.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tim Hansen
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, shhansen skrev:

"Hvad med om du smed links til mindst to videnskabelige undersøgelser, som beviser din påstand? 
Der kommer jo intet fakta fra din hånd, det er netop ikke andet end teorier, som er blevet til i et meget stort hoved, desværre helt uden forstand."

Sådanne links findes ikke. Det skyldes ikke uvillighed, men at udenforstående kan ikke sætte sig ind i det. De kan ikke forholde sig til det, fordi Scientology er en helt anden verden end den, der er udenfor. Den eneste måde, du kan få fakta på, er ved at selv blive scientolog og selv tage nogle kurser. Jeg vil anbefale dig at læse bøgerne "Dianetik, den moderne Videnskab om mental Sundhed" og "Videnskaben om Overlevelse", begge af L.Ron Hubbard.

Spørgsmålet er ikke til dig ven, men den der har skrevet det jeg citere fra, nøjagtig som jeg nu henvender mig til dig, ved at citere hvad du har skrevet, og altså svarer direkte til dig ;) 

Redigeret af Tim Hansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 14 timer siden, Tim Hansen skrev:

Hvad med om du smed links til mindst to videnskabelige undersøgelser, som beviser din påstand? 

Der kommer jo intet fakta fra din hånd, det er netop ikke andet end teorier, som er blevet til i et meget stort hoved, desværre helt uden forstand.

Den der kommer med påstande må bevise den, jeg er ikke kommer med påstande om en religion eller Dianetik, derfor er det op til jer at bevises jeres påstande.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 13 timer siden, shhansen skrev:

Så det kan kun bevises ved at betale en masse penge for kurser, intet gratis for menneskeheden skyld?

Lyder ikke særligt næstekærligt vil jeg sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 15 timer siden, shhansen skrev:

Nej, det synes jeg ikke. Befolkningen er jo blevet hjernevasket til at tænke frygtelige tanker om Dianetik og Scientologi. ...Allerede i dag kunne Scientologi Kirken overtage hele det psykiske helbredelsesområde, og det ville blive uden medicin.

Der er ingen tvivl om at befolkningen er forudindtaget og tænker frygtelige tanker om Dianetik og Scientologi, det er faktuelt korrekt, om det er uberettiget eller ej er så er en anden sag.

Hvis Scientologi er en videnskab om det psykiske helbredelsesområde, hvorfor hedder det så Scientologi Kirken?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind