xrasmussen

Hvad synes du om sommeren 2018

Recommended Posts

xrasmussen
Skrevet (redigeret)

Ja, noget der bliver diskuteret meget rundt omkring, vil jeg gætte på.

På en skala fra 1 - 10 med 1 som værst, hvad synes du så om sommervejret 2018.

For mig er det altså 1. Jeg er ved at smelte i den her langvarige alt for høje varme for det første, jeg kan næsten ikke holde det ud. For det andet er jeg bekymret for, at det bliver noget dyrere at fødevarer samt at vi løber tør for grundvand.

Redigeret af xrasmussen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Det er da en 10'r ligemeget hvor dårligt og varmt, så er det nok bedre, end regn,regn og atter regn, bare tænk et år tilbage...

Sååååå kedeligt med gråvejr og regn, så 110% en 10'r.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shhansen
For 12 timer siden, xrasmussen skrev:

Ja, noget der bliver diskuteret meget rundt omkring, vil jeg gætte på.

På en skala fra 1 - 10 med 1 som værst, hvad synes du så om sommervejret 2018.

For mig er det altså 1. Jeg er ved at smelte i den her langvarige alt for høje varme for det første, jeg kan næsten ikke holde det ud. For det andet er jeg bekymret for, at det bliver noget dyrere at fødevarer samt at vi løber tør for grundvand.

Sommeren 2018 har været trykkende; alt for varmt. I mit næste liv vil jeg bo i Island.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Om en uges tid, ser prognosen ud til at love 20-22 grader, så det bliver forhåbentlig mere normalt for august, håber vi nok alle.

Næsten 3 måneders ferie i sol og sommer, er næsten for meget sommerferie. Især når man er dansk.

Nægter dog ikke er sol stadig er bedre end regn og gråvejr, det giver jo også et bedre humør og påvirker altså ens dagligdag meget mere end hvis vi rendte rundt i gråvejr denne sommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Det er en 8ér for mig. 

Det er for varmt. 
Jeg er mere til 22 grader og med lidt skyer. 

Sidste år var dog langt værre, der lå den på en 3ér. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shhansen

Som jeg skrev til en anden, vil jeg bo i Island i mit næste liv. Det er for varmt her. Jeg er til den samme temperatur som dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 6 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Jeg er mere til 22 grader og med lidt skyer. 

Så har du jo været heldig, og kunne vende op og ned på dagen, for om natten har vi jo haft næsten 22 grader mange steder. Synes det er dejligt vejr udenfor kl 04:00 om morgenen lige nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 13 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Så har du jo været heldig, og kunne vende op og ned på dagen, for om natten har vi jo haft næsten 22 grader mange steder. Synes det er dejligt vejr udenfor kl 04:00 om morgenen lige nu.

Jeg er en af de der mærkelige mennesker som sover om natten, og her på temp. gerne være ca. 10-15 grader. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
1 time siden, ThomasSneum skrev:

Jeg er en af de der mærkelige mennesker som sover om natten, og her på temp. gerne være ca. 10-15 grader. :)

Altid godt at høre, nogen synes C holdet er de normale, alle andre kan være nok så mærkelige, det har du ret i. 

Desværre så må den gerne være 15-17 her men er så 24-26 indendørs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
artem666

5 det har været for varmt, hvor mange af de ting jeg skulle lave ude ikke har kunne lade sig gøre på grund af de temperaturer og så er tørke jo ikke godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind