fætter højbens fætter

Forældre på stranden med deres børn

Recommended Posts

fætter højbens fætter

Jeg fik ærlig talt kaffen galt i halsen da der blev fortalt i tv Avisen at forældre ikke ser efter deres børn når de er på strandtur.

Helt ærligt hvad fanden foregår der inde i sådanne forældres hoveder

Sikkert ingenting,jeg er i chok over hvad der åbenbart skal gøres opmærksom på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg er nu sikker på at "forældre" generelt kigger efter deres børn. At de elsker og føler for dem. 
Så er der undtagelser.. 
Men de undtagelser skal vel ikke male hele billedet af hvordan "forældre" er idag?

Det er sommertid... agurketid. Husk det nu. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter
For 6 timer siden, ThomasSneum skrev:

Jeg er nu sikker på at "forældre" generelt kigger efter deres børn. At de elsker og føler for dem. 
Så er der undtagelser.. 
Men de undtagelser skal vel ikke male hele billedet af hvordan "forældre" er idag?

Det er sommertid... agurketid. Husk det nu. :)

Hej Thomas hvis du læser efter en gang til så skriver jeg sådanne forældre,og det betyder at det er nogle bestemte forældre,og nu du skriver Elsker og føler for dem er det for mig endnu mere rystende at der kan ske den slags ting og det har åbenbart været sådan et stort problem at man bliver nød til at vise det i nyhederne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg kommer kun meget sjældent til stranden, men jeg ser jo ofte, at forældre går/står/sidder med næsen i en skærm i stedet for, at have deres opmærksomhed på deres børn, så hvorfor skulle det være anderledes på stranden.:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Skrevet (redigeret)

Ja det er ansvarsløst hvis man ikke holder øje med børnene, siger ikke de skal være totalt overvåget men forældrene skal selvfølgelig holde et vågent øje.

Des for at de ikke drukner, dels for at de ikke laver ballade og dels for at de ikke udsættes for fare i det hele taget.

Redigeret af modpol
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind