snoozz

Forelsket på jobbet?

Recommended Posts

snoozz

Hvad synes i om det?

Jeg fyrede en da jeg var en overordnet, fordi hun "bagte" på mig.

Men har også prøvet omvendt - at en overordnet "bagte" på mig.

Hvordan synes i man skal håndtere det, når man gerne skal være "professionel"?

Altså helt konkret var der en der udover at flirte i arbejdstiden også sagde jeg skulle komme "om bagved" ved endt arbejdstid....!...

Og omvendt en chef som inviterede mig hjem i sin private bolig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Skrevet (redigeret)

Du skriver ikke noget om , om du har partner , du skriver heller ikke noget om at den der bagte på dig havde en partner , hvis i er singler kan jeg ikke se noget galt i at i bager på hinanden , i følge Gallup er kvinder mere utro end mænd det er videnskabeligt bevist Gallup , men hvis du har en partner så går der ged i den og hvis den der bager på dig har en partner så går der ged i den 

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 14/7/2018 at 18:18, snoozz skrev:

Hvad synes i om det?

Altså helt konkret var der en der udover at flirte i arbejdstiden også sagde jeg skulle komme "om bagved" ved endt arbejdstid....!...

Jeg mener at en fyring fordi du følte at hun "bagte" på dig, virker som et uprofessionelt grundlag. Med minder hun har erkendte det og ikke ville stoppe med at "bage" på dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Man kan jo debatterer om hvad der er god eller dårlig arbejdsmorale. Men det er vist ikke ulovligt at "bage" på hinanden. Chikane er noget ganske andet. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 14/7/2018 at 19:43, stig6499 skrev:

Du skriver ikke noget om , om du har partner , du skriver heller ikke noget om at den der bagte på dig havde en partner , hvis i er singler kan jeg ikke se noget galt i at i bager på hinanden , i følge Gallup er kvinder mere utro end mænd det er videnskabeligt bevist Gallup , men hvis du har en partner så går der ged i den og hvis den der bager på dig har en partner så går der ged i den 

Gallup laver mig bekendt meningsmålinger og ikke videnskabelige undersøgelser, men kan du bevises den påstand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jeg har altid fungeret ud fra, at man har private venner/bekendte, og så er der kollegaer.  For mig har de aldrig fungeret sammen og når modsatte køn har forsøgt sig, så er den afvist.  Så jeg har aldrig bagt eller sagt ja, når det drejer sig om en kollega.

Det må være svært at rådgive omkring, for det handler jo også om hvem man er, og typer er jo så forskellige. Nogle vil det her selskab og den her fremgangsmåde, andre har den største afsky for kollegaer privat.

Så jeg synes det er dit valg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
On 14/7/2018 at 18:18, snoozz skrev:

Hvad synes i om det?

Afvise det blankt, alternativt hvis man mener det seriøst så finde et andet job så man ikke arbejder samme sted, i hvert fald hvis der er tale om et over/underordnet forhold

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind