Kajkajdetermig

Unge raske enlige kvinder bliver kunstigt befrugtet

Recommended Posts

Kajkajdetermig

Der har i de sidste par dage været fokus på yngre og yngre enlige kvinder kan få hjælp til at blive befrugtet for statens penge.

I min optik burde det slet ikke kunne lade sig gøre, at en enlig kvinde kan modtag denne slags hjælp fra det offentlige.

En enlig kvinde kan heller ikke blive godkendt til adoption.

Jeg synes det er en hyklerisk undskyldning for at få sig et barn, at man ikke lige har fundet den rigtige mand.

Det kunne jo være at de kvinder ganske enkelt ikke egner sig til parforhold, eller måske er så tude grim at mændene kigger den anden vej, eller at de ganske enkelt er for kræsen.

Jeg synes ynes ikke at .det er fair over for de rigtige parforhold hvor der virkelig er behov for at hjælp til at få børn.

Der har ligeledes lige været en historie om et par har måtte ty til at købe et barn i Polen.  Måske de par som er så desperat, de skulle have hjælp til at stifte familie.

Og så er der lige den million som et barn koster i børnepenge osv. gennem 18 år.

Det er en omkostning som de kvinder tilsyneladende skal have lov til at påfører samfundet. Hvem sagde ligestilling?

Staten har så forpligtet sig til at betale børnepenge. Vel at mærke med vores alle sammens skattepenge. 

Jeg tror ikke at der er langt fra tv-serien DUM og til en lang række kvinder og børn som får en ringe og måske besværligt liv.

De mennesker der mener at det er ligegyldigt om der er forældre af begge køn, de aner ikke hvad de taler om.

Og nej morfar er ikke far. Han er bedsteforældre og har sin plads i børnenes familiehiakiv. Nuvel kan de hjælpe lidt til hvis begge forældre er hårdt spændt op på jobbet, og ikke andet.

Jeg er en mand. Jeg har boet sammen med det som kaldes for stedbørn.

Hvis de børn var kommet til verden på så latterligt en baggrund, havde jeg aldrig fået de følelser som jeg havde og har for dem nu.

Jeg ville inderst inde føle at det er statens børn, og dem ville jeg under

ingen omstændigheder brødføde.

Jeg så en blegfed kvinde som havde fået to børn på den konto, og magen til virkelighedsflugt skal man fandme lede længe efter.

Hun ville da meget gerne have en kæreste, men der skulle være på hendes primisser. Han skulle træde lige direkte ind i børnenes liv, og tage fader rollen, og betale halvdelen af a!Ole udgifter.

Men hvad så hvis parforholdet ikke holder, og han har fået følelser for ungerne, og omvendt, så kan det få konsekvenser for børnene.

Det er det jeg kalder en sponsor.

Hvis den kvinde tror at en ung fyr gider at forsørge de to børn som aldrig har haft en far, så tror jeg hun får nemmere ved at vinde i lotto.

For hvad nu hvis de så får et barn sammen, og han bliver i familien, så kommer vi måske til et punkt hvor han skal arve eller han går bort, og så er der jo kun hans biologiske barn der skal arve ham.

Tro mig, der er rigtigt mange svigermødre som bliver direkte lede, og hvis en svigerfamilie ikke acceptere de her af statens børn, bliver der gjort forskel.

For tænk en gang hvis alle hendes andre børn de formerer sig på den naturlige måde, så vil de børn som er blevet født af kunstigt befrugtning, mere eller mindre være en udstødt flok børn.

Der vil blive gjort forskel, og det er s.ynd for ungerne.

Ligeledes på arbejdsmarkedet, jeg kan forestille mig at en enlig mor som slet ingen far har til at hjælpe til under sygdom osv. må være en alt andet end atraktiv.

Nu skal der da nok sidde nogen der ude men en modsat holdning.

Fred med det, jeg ved bare at har en kvinde frasagt sig  det modsatte køn, for at udnytte lægevidenskaben til egen vinding, så skal de også selv betale børnepenge gennem alle 18 år.

Og til sidst ja jeg har samme mening om at homoseksuelle vil have børn.

To lesbiske kvinder der vil have et barn, de må så i byen og næste morgen gå " the shame og walk"

Kunstig befrugtning og adaption er til for at hjælpe barnløse registreret par som af naturens vej ikke kan få børn.

Til sidst så tænk på at vores levebrødspolitikere de har jo før kunne indføre forsørgerpligt over for ugifte par.

Mon ikke de så også kan indfører tvunget faderskabslignende tilstande over for de stakkels kærester som bliver lidt forelsket i sådanne en kvinde?

Så kan det være skylden i at han må trække sig tilbage og finde en at lave sine egne børn med.

For selvom der er mange der bliver skilt og har børn, så er faderen der som regel og elsker stadig sine børn og har samkvem.

Det jeg er i mod, det er at normale og raske kvinder har mulighed for at blive befrugtet uden en egentlig grund. Det er naturligt at være barnløs hvis man ikke danner par med der modsatte køn.

Dette gælder selvfølgelig ikke skilsmisse, da der jo som regel stadig er en biologisk fader som barnet har samkvem med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
phantomet

Enlige kan godt blive godkendt til adoption hvis oprindelseslandene tillader det.

http://adoption.dk/om-adoption/eneadoptant/

Ift. hvad der er naturligt, så kan du starte med at slukke din pc og flytte ud i en hule i den nærmeste skov, hvis du skal være konskvent med det argument.

Der eneste du får ud af at forbyde det er at kvinderne tager til udlandet eller finder en tilfældig i byen, og det er ingen tjent med.

jeg tager gerne debatten hvis du byder ind med reelle argumenter i stedet for fordømmelse, du kan læse lidt mere om emnet her for af højne dit vidensniveau.

https://www.centerforboerneliv.dk/artikler/item/134-at-blive-mor-med-sig-selv-inseminerede-solomodre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 52 minutter siden, phantomet skrev:

Der eneste du får ud af at forbyde det er at kvinderne tager til udlandet eller finder en tilfældig i byen, og det er ingen tjent med.

Hvad er der galt i det ? Det har fungeret fint i mange år.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
phantomet
For 23 minutter siden, Zorglup skrev:

Hvad er der galt i det ? Det har fungeret fint i mange år.

For alle parter finder jeg alternativet bedre, ingen mænd som bliver ufrivillige fædre og det er lettere at modtage behandling i dk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 20 minutter siden, phantomet skrev:

For alle parter finder jeg alternativet bedre, ingen mænd som bliver ufrivillige fædre og det er lettere at modtage behandling i dk.

Og jeg finder den gamle måde tilstrækkelig. Sårn er vi vel forskellige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
phantomet
For 5 minutter siden, Zorglup skrev:

Og jeg finder den gamle måde tilstrækkelig. Sårn er vi vel forskellige ;)

Well, tilstrækkelig er jo ikke nødvendigvis bedre :D Alt andet lige finder jeg det bedre med en reel donor (selv anonym) end en ufrivillig også for børnene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 1 minut siden, phantomet skrev:

Well, tilstrækkelig er jo ikke nødvendigvis bedre

Vi som samfund skal ikke betale for, at enlige kan få unger. Det er jo helt naturligt og udgifterne til dette bør helt og holdent betales af brugeren. Det er ikke vores ansvar som samfund, at opfylde sære ønsker fra borgerne. Og i min optik er det sært, på lige fod med homoseksuelle, der har 'problemer' med at få børn.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
phantomet
For 5 minutter siden, Zorglup skrev:

Vi som samfund skal ikke betale for, at enlige kan få unger. Det er jo helt naturligt og udgifterne til dette bør helt og holdent betales af brugeren. Det er ikke vores ansvar som samfund, at opfylde sære ønsker fra borgerne. Og i min optik er det sært, på lige fod med homoseksuelle, der har 'problemer' med at få børn.

Det skal vi jo i og med at flertal i folketinget har besluttet det, og nej det er ikke en basal serviceydelse, men jeg finder såmænd initiativet sympatisk nok. For mig er der vigtigste hvordan børnenes opvækst kommer til at være og her tror jeg at et så aktivt tilvalg, betyder at de virkelig vil børnene og så er jeg ligeglad med om barnet har en mor eller to mødre( eller far/fædre hvis det kunne lade sig gøre). 

Men jo det er da et holdningsspørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 5 minutter siden, phantomet skrev:

Men jo det er da et holdningsspørgsmål.

Enig og på dette punkt er jeg sgu 'gammeldags'. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Carnac

Enig i det meste du skriver.

Det er absurd at mænd der er fravalgt af kvinder til at blive fædre (typisk fordi de ikke har en uddannelse og dermed løn der er høj nok, at de er for lave fx under 1,80 m høj, overvægtige eller andet der ikke lige passer ind i 12-talspigernes hysterisk perfekte image de har bygget op i teenageårene på Facebook), skal betale til disses børn via skatten. Det er tyveri fra mænd til kvinder ved højlys dag med samfundets accept.

Men det er desværre resultatet af den perfekthedskultur der er opstået i Danmark som følge af det globale opsving vi havde i nullerne før Finanskrisen samt globaliseringen og udbredelsen af internettet. Især sociale medier som Facebook og Instagram har skabt en sygelig perfekthedskultur og især blandt kvinder.

Den nuværende generation af fødedygtige kvinder er vokset op som curlingbørn, blevet tilbedt og forgudet af forældrene der qua boligprisernes eksplosion gjorde dem i stand til at opfostre dem som prinsesser. Det har gjort dem ekstremt narcissistiske og selektive. Alt skal være perfekt, for alt hvad der ikke var perfekt blev udstødt. Og nu hvor de selv skal til at have børn, skal deres børn selvfølgelig også være genetiske mirakler, for er der noget de virkelig frygter, er det at deres små pus bliver ekskluderet fra de perfektes fællesskab hvilket de ved de vil blive, da de selv i bedste darwinistiske stil, var med til at udstøde de ikke perfekte.

Det er gendyrkning i den pureste form, så rendyrket som kun Hitler drømte om, det de danske kvinder der vælger kunstig befrugtning udøver og udlever i dag. De vil vide alt om sæddonoren i dag. Han skal være intelligent og have en doktorgrad, han skal være over 1,90 høj og elitesportsudøver osv osv.

Det perfektionsforventningspres piger lægger på hinanden i dag, har fået antallet af piger med depression, angst, ocd og andre psykiske lidelser til at eksplodere. Og milliardregningen hertil skal selvfølgelig også betales af... De mænd der blev fravalgt som fædre. Altså dem der også skal betale narcissistkvindernes børnepenge.

Undersøgelser viser, at drenge der vokser op uden fædre ofte ender som uselvstændige betahanner, fordi moren ikke kan give sønnen det faderlige forbillede der gør dem til selvstændige og robuste mænd. De ender ofte som sociale tabere, i kriminalitet osv. Piger der vokser op uden fædre udvikler ofte et fader-kompleks. De bliver små ludere der prostituerer sig til den første steroidbombe de møder, fordi de føler angst over at familien ikke har en fysisk beskytter. De bliver små ludere der kaster sig i grams blandt alle svigermors mareridt drengene. En rundetrunte.

Disse piger og drenge ender ofte som kontanthjælpsmodtagere og førtidspensionister. Og hvem skal være med til at betale regningen til dette. Rigtigt gættet: De mænd der blev fravalgt som fædre.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind