TroelsJay

Har I nogen erfaringer med stigereoler?

Recommended Posts

TroelsJay

Hej alle,

som emnefeltet siger, har I så nogen erfaring med indretning i hjemmet med stigereoler? Min kæreste er blevet helt vild med at vi skal have mindst én stigereol derhjemme - jeg har så læst om stigereoler her, men er ikke overbevist. Er der nogen her, der kan give mig thumbs up på, om de overhovedet er noget værd i forhold til traditionelle reoler? Er de overhovedet stabile? 

Tak!   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg har haft en stigereol i mange år, men det er jo en af de "gammeldags" stigereoler. Min er Ivar fra Ikea, men det er vist ikke sådan noget din kæreste har i tankerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TroelsJay

Nice, mange tak for svar. Skal den boltes fast til gulv og væg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 7 timer siden, TroelsJay skrev:

Hmmm, du må meget undskylde, men jeg ved ikke helt om jeg skal tage dit spørgsmål seriøst.:gruble:

Jeg har endnu aldrig hørt om møbler til almindelige hjem, som skal boltes fast til gulv og/eller væg. Og det skal Ivar-reolen fra Ikea da heller ikke.

Hvis møbler skulle boltes fast til gulv og væg, så ville mennesker der bor i leje-bolig jo ikke kunne bruge dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TroelsJay

Hej igen,

nåja, det kan være at "boltes fast" er et stort ord - det jeg mente var, om den skulle skrues fast, som minimum til væggen, så den ikke vælter, hvis man kommer til at støde en fod ind i den eller noget. Jeg tror vi har bestemt os for at købe en nu online, og så må vi evt. sætte et beslag på øverst, så den kan skrues til væggen, hvis det bliver nødvendigt. Mange tak for dine svar : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Min Ivar-reol er meget solid. Jeg har 3 sektioner (50 cm dyb), og i de to yderste sektioner har jeg et skabsmodul nederst.

Men det er vist slet ikke den type reol din kæreste har i tankerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 8/7/2018 at 00:15, Entrelac skrev:

Hmmm, du må meget undskylde, men jeg ved ikke helt om jeg skal tage dit spørgsmål seriøst.:gruble:

Der skal ikke meget til at du mister troen på folks seriøsitet, en dårlig formulering eller en ugennemtænkt tanke og bang så er du den er gået :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 14 timer siden, modpol skrev:

Der skal ikke meget til at du mister troen på folks seriøsitet, en dårlig formulering eller en ugennemtænkt tanke og bang så er du den er gået :gruble:

Øøøøh, hvad pokker mener du?

Dette er mit andet indlæg i tråden efter det du har citeret, så jeg forstår ikke liiiige hvad du mener med "så er du den er gået".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 8 timer siden, Entrelac skrev:

Øøøøh, hvad pokker mener du?

Dette er mit andet indlæg i tråden efter det du har citeret, så jeg forstår ikke liiiige hvad du mener med "så er du den er gået".

Jeg mener du ret hurtigt på aftrækkeren med sætningen "Hmmm, du må meget undskylde, men jeg ved ikke helt om jeg skal tage dit spørgsmål seriøst", der skal ikke meget til at du ikke helt ved om du skal tage spørgsmål seriøst!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, modpol skrev:

Jeg mener du ret hurtigt på aftrækkeren med sætningen "Hmmm, du må meget undskylde, men jeg ved ikke helt om jeg skal tage dit spørgsmål seriøst", der skal ikke meget til at du ikke helt ved om du skal tage spørgsmål seriøst!

Jamen det må du da meget undskylde, men jeg undrede mig seriøst over, at en ny bruger spurgte, om min reol skulle boltes fast til gulv og væg.

Altså, vi snakker om en helt almindelig reol i et helt almindeligt hjem.

Jeg har s'gi aldrig hørt om nogen, der har boltet deres reol fast til gulv og væg.

On 7/7/2018 at 17:01, TroelsJay skrev:

@modpol, og så vil jeg ikke længere deltage i din obstruktion af tråden.

Redigeret af Entrelac

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind