Anonyym90

Min kæreste vil ikke tage en klamydiatest

Recommended Posts

Anonyym90

Hej alle. Jeg står i et meget frustrerende og forvirrende dilemma lige nu. Sagen er den, at jeg for 3 år siden mødte min kæreste. Vi gik fra hinanden sidste år, og fandt så sammen igen nogle måneder senere. Jeg har ikke været sammen med andre, og jeg er blevet testet i oktober med en negativ klamydiatest. Han har indrømmet at han har været sammen med en del - uden beskyttelse - og derfor har jeg bedt ham om at blive testet. Der er nu gået 6 måneder, og manden har f.... stadig ikke været afsted til lægen. Jeg kan simpelthen ikke forstår, HVORFOR han ikke bare får det gjort??? Hver evig eneste gang, at jeg nævner om han ikke vil ringe og bestille tid, så siger han “jo”, men får det ikke gjort. Når jeg så pointere om hvorfor han ikke har ringet, så vælger han bare at ignorere mig resten af dagen, hvis vi ikke er sammen den dag. Nu har jeg bragt emnet op igen, for er sindssygt irriteret efterhånden. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvordan det kan være et problem, og jeg begynder efterhånden at tænke om han har noget at skjule. Igen i dag, spurgte jeg om han havde fået ringet. “Nej”, det havde han ikke lige. Så spørger jeg ham “Hvorfor ikke?”, og igen ignorerer han mig nu. Det er HVER gang jeg spørger, om hvorfor han ikke har fået det gjort, at han bare stopper med at svare indtil emnet er skiftet. Jeg får aldrig et svar på det, og hvis jeg gør, så er det “Jaja, jeg skal nok ringe”.

Mit spørsmål til jer: hvordan pokker får jeg ham til at tage en test? Den er vigtig for mig, da det viser et ansvar fra hans side (og ja, jeg kan også bare selv blive testet igen), og derudover vil jeg bare gerne glemme forrige år.

Hvis grunden er, at han måske skjuler noget (en anden sygdom fx), hvordan kan jeg få ham til at fortælle mig det? Jeg kan snart ikke det her cirkus mere, og synes det ville være så latterligt at gå fra hinanden, fordi han ikke vil testes, men at han ignorerer mig, og ikke er særlig ansvarsfuld, eller vil gøre noget vigtigt for mig, er vel også en grund nok til at gå i sidste ende. Jeg kan bare mærke nu, at jeg simpelthen snart ikke orker mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Lige præcist det Entrelac sagde, al sex med kondom indtil den test er taget og vil han kun uden så det tid til at slå op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 12 timer siden, Entrelac skrev:

Hmmm, hvis testen var negativ, så betyder det altså, at du ikke havde klamydia.

M.h.t. din kæreste, så kan du jo beslutte dig for, at så længe han ikke er testet, så foregår al sex med kondom. Og vil han ikke det, så må der være "lukket for det varme vand".

Du skriver, at det vil være latterligt, at gå fra hinanden, men helt ærligt, hvad vil du med en kæreste, der er så uansvarlig?

Det kan jeg da svare på trådstarter er vild med en mand der har knaldet mange kvinder , sådanne kvinder findes der faktisk , og hendes mand ham er der knald i 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, stig6499 skrev:

Det kan jeg da svare på trådstarter er vild med en mand der har knaldet mange kvinder , sådanne kvinder findes der faktisk , og hendes mand ham er der knald i 

Måske, men det er jo ikke ensbetydende med, at hun vil sætte sit helbred på spil.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tim Hansen
For 1 minut siden, Entrelac skrev:

Måske, men det er jo ikke ensbetydende med, at hun vil sætte sit helbred på spil.

Med mindre hun er en oppustelig dukke 😬😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 9 timer siden, Tim Hansen skrev:

Mon ikke det så er første gang, en oppustelig dukke har oprettet sig som bruger på debatten.😜

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR
For 1 minut siden, Entrelac skrev:

Mon ikke det så er første gang, en oppustelig dukke har oprettet sig som bruger på debatten.😜

Der er brugere herinde som har hjerne som svarer til fyldet i en lolitadukke.....du ved,varm ildelugtende luft med strejf af sæd og nakkeost...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 15 timer siden, Tim Hansen skrev:

Det er længe siden man brugte oppustelig dukke nu om dage er der Real doll 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 7 timer siden, DDR skrev:

Der er brugere herinde som har hjerne som svarer til fyldet i en lolitadukke.....du ved,varm ildelugtende luft med strejf af sæd og nakkeost...

Føøøøjjjjjj:badr:

Nu er der jo forskel på, at være en lolitatdukke og så på, at ligne en lolitadukke.;)

Men jo, jeg kan slet ikke være uenig med dig.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind