E-væsker

Sex på første date, ja eller nej?

Recommended Posts

E-væsker

Sex på første date, ja eller nej?  

Må man have sex på første date?

Fordi jeg er godt nok forvirret lige nu, da der står meget forskelligt ude på google om det..... 

Så nu er mit spørgsmål kan man have sex på første date, uden at ødelægge noget fremover? 

Da jeg er manden som skal på date, eller måske skulle jeg bare spille lidt kostbar?  

Håber I vil svare mig på dette...     

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Som mand vil jeg sige, sex til hver en tid, når muligheden byrder sig - første date eller ej, hvis du kan få fisse, then pound away :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RocketScientist

Hvorfor ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Tror dit største problem er at du tænker på det.

Glem det, nyd daten, nyd at være sammen med det andet menneske, går det godt og i begge har lyst så kommer det med sex helt af sig selv, det der er vigtigt er at i begge har lyst 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
deliciouscookie

Det afhænger vel af hvordan daten går!

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lampefeber

Hvis begge har lyst, hvorfor så ikke?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ilddragen

Forstår godt dine overvejelser ... har selv de samme. Er blevet droppet af nogle søde fyre med nogle meget vage begrundelser - tror de var bange for, hvor de havde mig, fordi vi havde sex på første date ... omvendt har jeg også prøvet at holde mig i skindet og siddet og konverseret og så fået at vide, at jeg var megasød og vi havde meget til fælles, men gnisten bare ikke var der. 
Så ja - what to do???? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 19 timer siden, Ilddragen skrev:

Forstår godt dine overvejelser ... har selv de samme. Er blevet droppet af nogle søde fyre med nogle meget vage begrundelser - tror de var bange for, hvor de havde mig, fordi vi havde sex på første date ... omvendt har jeg også prøvet at holde mig i skindet og siddet og konverseret og så fået at vide, at jeg var megasød og vi havde meget til fælles, men gnisten bare ikke var der. 
Så ja - what to do???? 

Ingen sex og dårlig sex, kan være lige slemt.

Og hvordan en mand reagere på er lige så forskelligt som hvordan kvinder reagere, det afhænger nemlig af hvilken type man er.

Det er altså hvordan din type er, som du skal tage hensyn til og hvilken type det er, må du jo bedste selv vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind