modpol

Rasende muslimer jog politi og brandvæsen på flugt

Recommended Posts

modpol

Jeg er personligt enig med Martin Henriksen i denne sag;
"Han er rystet over at politiet trak sig.

“Jeg klandrer ikke de enkelte betjente. Jeg klandrer politiledelsen og den politiske ledelse”, siger han."

“Jeg har stor respekt for dansk politi, men det her går ikke. Det holder ikke, ligesom det heller ikke holder, når politiet trækker sig fra ghetto-områder, fordi der er nogen, der kaster med sten eller hvad, det nu er. Politiet skal i langt højere grad sætte hårdt mod hårdt”, siger Martin Henriksen.

Jeg er helt enige med Martin Henriksen, Politiet skal i langt højere grad sætte hårdt mod hårdt både når det gælder bander, Christiania og som her islamistiske bøller.

Det urimeligt at loven ikke håndhæves, når politiet har ammunition som er ubrugt, kaste det med skyts eller andet imod politiet må der bruges våben i sidste ende hvis nødvendigt skydes.

kilde:
https://denkorteavis.dk/2018/rasende-muslimer-jog-politi-og-brandvaesen-paa-flugt-trods-afbraendingsforbud-havde-de-taendt-baal-i-gribskov-for-at-fejre-muslimsk-eid/

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

I smell a rat. 

Hvis man vil vide hvad som er op og ned i denne historie, så burde man jo forhører sig hos Skovfogden, som havde en klar aftale med gæsterne, og som også har tilladt dem at anvende bålstederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Synes også politiet handlede forkert.

Ja de havde spurgt om lov og var derfor i god tro, problemet var bare at skovfogeden ikke kan give lov til at bryde forbuddet, så den rigtige løsning havde efter min mening været at forklare dem at der var sket en fejl, pænt og ordentligt, og bedt dem slukke bålet. Retter de sig så ikke efter det og begynder at kaste med grene og være agressive, må de jo en tur med på stationen for det.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey

I hele Gribsskov er åben ild for tiden forbudt pga tørken, så det må være en meget ufornuftig skovfoged, der har givet tilladelse til at benytte et af bålstederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 22 minutter siden, ThomasSneum skrev:

I smell a rat. 

Hvis man vil vide hvad som er op og ned i denne historie, så burde man jo forhører sig hos Skovfogden, som havde en klar aftale med gæsterne, og som også har tilladt dem at anvende bålstederne. 

Jo jo, men Skovfogden kan bare ikke bryde forbuddet, problemet her er mere at politiet for at undgå konfrontation vælger at lader uromager vinde. Enten brude politiledelsen udskiftes, eller loven ændres, en af delende er forkert og krænker retsfølelsen. Køre du 10 km/t for stærkt er der ingen nåde, men kaster man med sten og risikere skovbrand, så får man lov.

Der er noget helt galt med måden at håndhæve loven på i dette land.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 1 minut siden, dewey skrev:

I hele Gribsskov er åben ild for tiden forbudt pga tørken, så det må være en meget ufornuftig skovfoged, der har givet tilladelse til at benytte et af bålstederne.

Han kan jo føles sig presset af ballademagerne, som tydeligvis ikke står tilbage for brug af vold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 3 minutter siden, modpol skrev:

Han kan jo føles sig presset af ballademagerne, som tydeligvis ikke står tilbage for brug af vold.

Så er skovfogeden ikke sin plads voksen og burde hurtigst muligt udskiftes, han må da om nogen vide, hvilken steppebrand bare en enkelt gnist kan udløse.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 7 minutter siden, modpol skrev:

Der er noget helt galt med måden at håndhæve loven på i dette land.

Det er vi enige i, havde du eller jeg kastet med grene m.m. efter politiet som i omtalte tilfælde, havde vi fået en anklage med efterfølgende retssag på halsen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Så må vi jo afvente ministerens redegørelse. 
Jeg forventer at politiet bare ikke har fundet besværet værd og at skovfogden har accepteret forholdende omkring bålafbrænding. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

'There's something rotten in the state of Denmark'.
Den flok skidesprællere skulle have smagt gummikugler.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind