Trimmer

Legaliser onani

Onanere du ?  

13 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Trimmer

De fleste danskere onanere dagligt eller tit. Men de fleste vil ikke tale om det, fordi at man antagelig skammer sig over det. Men hvorfor skamme sig over en ting der er helt naturligt ? Vi lever i en tid hvor de homoseksuelle er blevet anerkendt, så nu er det vel på tide at det at onanere bliver en naturlig ting man frit snakker om. Jeg synes at onani er dejligt afslappende, og jeg bestemmer jo selv hvor tit og sætter selv tempoet. Jeg skammer mig ikke over det at onanere. Men jeg synes at det er pinligt at Danmark er ved at blive et intolerant land hvor onanisten skal gå rundt og være flov. For han skader jo ingen !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

Tillykke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Skrevet (redigeret)
For 19 timer siden, Trimmer skrev:

De fleste danskere onanere dagligt eller tit. Men de fleste vil ikke tale om det, fordi at man antagelig skammer sig over det. Men hvorfor skamme sig over en ting der er helt naturligt ? Vi lever i en tid hvor de homoseksuelle er blevet anerkendt, så nu er det vel på tide at det at onanere bliver en naturlig ting man frit snakker om. Jeg synes at onani er dejligt afslappende, og jeg bestemmer jo selv hvor tit og sætter selv tempoet. Jeg skammer mig ikke over det at onanere. Men jeg synes at det er pinligt at Danmark er ved at blive et intolerant land hvor onanisten skal gå rundt og være flov. For han skader jo ingen !

Genkender slet ikke det du tale om, alle onanere og de frigjorde tale om det i det omfang det passer dem, og dem som ikke er frigjorde taler ikke om sex punktum.

Så jeg genkender ikke det du omtaler.

Redigeret af modpol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Hvad hulan snakker du om?Det er på ingen måde forbudt at masturbere.

Hvis det er noget som du decideret skammer dig over, vil jeg postulere at det er dit eget problem. 

Personligt har jeg det bare sådan at det er noget som hører privatlivet til, og jeg har lige så meget lyst til at diskutere den dimension af mit privat liv over en kop kaffe med mine kolleger som jeg har lyst til at diskutere min afførings konsistens......

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
deliciouscookie

😲 .... 😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 5 timer siden, Justie skrev:

Hvad hulan snakker du om?Det er på ingen måde forbudt at masturbere.

Hvis det er noget som du decideret skammer dig over, vil jeg postulere at det er dit eget problem. 

Personligt har jeg det bare sådan at det er noget som hører privatlivet til, og jeg har lige så meget lyst til at diskutere den dimension af mit privat liv over en kop kaffe med mine kolleger som jeg har lyst til at diskutere min afførings konsistens......

Tjaaa, hver gang jeg har kigget i tråden har jeg også rystet på hovedet, for hvordan pokker skal man legalisere noget, der ikke er forbudt.:gruble:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 17/6/2018 at 17:15, Trimmer skrev:

De fleste danskere onanere dagligt eller tit. Men de fleste vil ikke tale om det, fordi at man antagelig skammer sig over det.

Hvorfor antager du, at årsagen til, at man ikke taler om det er, at man skammer sig over det?

Hvis nogle mennesker vil snakke om deres sexualitet, herunder onani, så fint med mig, men lige så vel som ikke gider at høre på andres sygehistorier, så gider jeg heller ikke høre om andres sex-liv.

Der må jo godt være lidt til fantasien.;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RocketScientist
On 17/6/2018 at 17:15, Trimmer skrev:

..... For han skader jo ingen !

Er der kun mænd der onanerer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
deliciouscookie
For 29 minutter siden, RocketScientist skrev:

Er der kun mænd der onanerer?

Ja alle kvinder er uskyldige dydsmønster :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RocketScientist
On 20/6/2018 at 22:13, deliciouscookie skrev:

Ja alle kvinder er uskyldige dydsmønster :)

Vidste det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind