welupe

Har idioten, Mads Christensen, aldrig nogensinde prøvet at svede

Recommended Posts

welupe

I denne artikel påstår han Gud hjælpe mig at man kun har shorts på som teenager… Og iflg. ham er shorts kun noget der hører til i fritiden…
https://www.bt.dk/danmark/blaereroeven-om-maend-i-shorts-det-holder-man-op-med-naar-man-er-14

Hvis jeg sku rende rundt som lagermand eller rengøringsassistent en hel dag iført lange bukser i 30 graders varme, ville jeg slet ikke ku tænke...oz derfor jeg aldrig har søgt job hos A.P. Møller… :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Han er på nogle punkter, ikke helt bagt færdigt.
Det her er et af dem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Det afhænger vil af ens job, hvis man er parkings vagt går det ikke at gå uden sin uniform, men hvis man gør rent er det ret ligegyldigt. Så jeg vil mener det afgøres af ens job.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej

Enig i at det kommer an på erhverv. Synes det ville være underligt at komme ind til en advokat eller revisor, der havde shorts på. Eller ens tandlæge - det ville også være mærkeligt. Hvor imod pakkeposten, der kommer forbi her, fint kan have shorts på.

Og så synes jeg, at 3/4 lange bukser til mænd skulle forbydes :D Det ser ærlig talt skrækkeligt ud. Jeg læste engang en omtale dem som "Hobbit-bukser" herinde. Det navn har jeg taget til mig, det passer perfekt 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind