Bettingmatadoren

Forslag til gode rejseapps/hjemmesider

Recommended Posts

Bettingmatadoren

Hej alle sammen.

Jeg har længe fået gode hjælp og råd her i forummet, så nu tænkte jeg, at det var min tur til at spørge jer til råds :-)

Min kæreste og jeg er de seneste 2 år blevet meget mere miljøbevidste omkring vores påvirkning af klimaet, bl.a. med hvad vi spiser, men også transport, hvordan det har en indflydelse på miljøet etc. Derfor har vi i år besluttet at tage en togtur ned gennem Europa - Tyskland, Østrig og Italien. Jeg har fundet følgende forslag til rejse apps: https://interrailguide.dk/de-bedste-rejse-apps/ men måske I har forslag til nogle der kunne være endnu bedre. Det kan både være apps, hjemmesider, men også seværdigheder i disse lande der kunne være værd at se på.?

Goddag til alle jer derude :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JesperP

Prøv DB Bahn,'s hjemmeside. På denne hjemmeside kan man købe togrejse og hotel/hoteller sammen. Man kan også oprette en profil derinde på hjemmesiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bettingmatadoren

Fedt. takker. 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eventika
Skrevet (redigeret)

Hej Bettingmatadoren

Vi rejser selv meget i Europa og vi vil helt sikkert foreslå Gemmesteder.dk til at finde unikke overnatningsmuligheder. Virkeligt en god side hvis man vil prøve lidt andet end de alm. turist hoteller m.m.

Redigeret af ThomasSneum
Reklame fjernet (link)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bettingmatadoren

Tusind tak for svaret 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind