Johanne243

bliver unge påvirket af kendte

Recommended Posts

Johanne243

Hej jeg har projektuge og mangler svar fra jer på nogle af de her spørgsmål så jeg kan skrive om andres mening   tak på forhånd

det godt eller skidt at unge er så optaget af kendte mennesker?

Har de kendte et ansvar for at leve et perfekt liv og være et godt forbillede for de unge?

Kan det påvirke de unge på en negativ måde hvis de ser op til stjerner fx. Justin bieber

Hvem er dit største idol og hvordan bliver du påvirket af ham/hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 1 time siden, Johanne243 skrev:

det godt eller skidt at unge er så optaget af kendte mennesker?

Har de kendte et ansvar for at leve et perfekt liv og være et godt forbillede for de unge?

Kan det påvirke de unge på en negativ måde hvis de ser op til stjerner fx. Justin bieber

Hvem er dit største idol og hvordan bliver du påvirket af ham/hende?

Som alt andet, så bliver det skidt, hvis det bliver til en afhængighed, men at et ungt mennesker ser op til en voksen, er der intet galt i.

Alle voksne mennesker har et ansvar for, hvorledes de opfører sig, men der er ingen der er perfekte.

Ja naturligvis kan det påvirker negativt, der har været eksempler på selvmord.

Jesus er min Herre og Frelser, og Han har ændret mit liv fra at være fyldt med angst, depression, lavt selvværd og mange andre lidelser, til at jeg lever et liv fyldt med glæde og lykke... Jeg er så optaget af ham, så jeg ikke ser tv og kun lytter til udvalgte radioprogrammer, så det der med kendte er ikke noget jeg kan svare på, for mig er de total ubekendte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind