JesperJensen

Fejring af 25 års fødselsdag ideer

Recommended Posts

JesperJensen
Skrevet (redigeret)

Hej Folkens, 

I forbindelse med min kærestes 25 års fødselsdag mangler jeg nogle ideer til, hvordan jeg kan fejre hende? Da jeg selv stammer fra sønderjylland, har jeg selvfølgelig købt kanel, hvilket der selvfølgelig høre sig til. Her fandt jeg det nogenlunde billigt hos kanel25år

Jeg håber dog på, at nogle kan give mig andre gode ideer, som muligvis kunne gøre dagen ekstra speciel for hende? Ideerne må meget gerne indeholde "kanel" da jeg tænker det bliver temaet for dagen. 

Håber nogen kan hjælpe :)

Redigeret af DenBruneMunk
Reklame link fjernet, bevarede lidt henvisning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg er desværre ikke fuld af gode ideer, men jeg ønsker jer en fantastisk dag. 

(Er ultra træt idag, og eneste som tonede frem i min platte hjerne, var kanelbolle.. sååå.. )

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
On 6/5/2018 at 13:24, JesperJensen skrev:

Hej Folkens, 

I forbindelse med min kærestes 25 års fødselsdag mangler jeg nogle ideer til, hvordan jeg kan fejre hende? Da jeg selv stammer fra sønderjylland, har jeg selvfølgelig købt kanel, hvilket der selvfølgelig høre sig til. Her fandt jeg det nogenlunde billigt hos kanel25år

Jeg håber dog på, at nogle kan give mig andre gode ideer, som muligvis kunne gøre dagen ekstra speciel for hende? Ideerne må meget gerne indeholde "kanel" da jeg tænker det bliver temaet for dagen. 

Håber nogen kan hjælpe :)

Hvis det her er en reklame og et forsøg på at sælge jeres produkt, så må I altså finde på en bedre historie.

Der er forhåbentlig ingen mænd ved deres fulde fem, der kunne finde på at give deres kæreste kanel i 25 års fødselsdagsgave. De kunne jo lige så godt skrive et kort med teksten: "Na na na na na na, du er ikke gift, for jeg tror ikke på vores forhold, så jeg har ikke friet til dig".

Hvad med at skrive et smukt digt, give hende et smykke, en oplevelse eller noget andet hun interesserer sig for :) 

Kanel kan man få af sine venner eller familie. Ikke kæresten.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JesperJensen

Hej Tudsegoej, 

Jeg give hende selvfølgelig også andet end kanel :)... Vi har bare en rigtig god tradition i vores familie omkring at give kanel, som jeg selvfølgelig også vil inkludere hende i. Jeg tænkte netop på, om der evt. var sødere måder, hvorpå man kunne give hende det end den traditionelle måde. 

Hun fik btw en halskæde, som hun blev rigtig glad for ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
For 14 timer siden, JesperJensen skrev:

Hej Tudsegoej, 

Jeg give hende selvfølgelig også andet end kanel :)... Vi har bare en rigtig god tradition i vores familie omkring at give kanel, som jeg selvfølgelig også vil inkludere hende i. Jeg tænkte netop på, om der evt. var sødere måder, hvorpå man kunne give hende det end den traditionelle måde. 

Hun fik btw en halskæde, som hun blev rigtig glad for ;) 

Hej Jesper

Det er også fint, at familie og venner driller hende ved at give kanel. Men som hendes kæreste, synes jeg ikke, at du kan give hende kanel. Hele idéen med at få kanel er vel at drille fødselaren med, at hun/han stadig er ugift. Og det er da lidt underligt, hvis ens kæreste, som er den man måske gerne vil giftes med, giver én kanel. 

Som jeg kan se det, ville den eneste gode grund, at du som kæreste kunne give hende kanel, være, hvis hun havde afslået et frieri fra dig, og du helt vildt gerne ville giftes med hende :) 

Men dejligt at hun blev glad. Tillykke med hende 🇩🇰

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind