stig6499

Simon talbot

Recommended Posts

stig6499

Jeg har set tv 2 go morgen dk der var Simon talbot komiker , han er godt nok en selvoptaget idiot , det er længe siden at jeg har set sådan en selvoptaget idiot , er alle komikere sådan nogle selvoptagede idioter ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg kan huske Niels Hausgaard sagde til en af dem der laver standup, at han ikke skal tro publikum synes han (altså kunsteren selv) er interessant, og derfor bruger Hausgaard jo fiktive personer til at fortælle hans pointer.

Det er der mange, vel mere eller mindre alle af de der laver standup der glemmer... Men det passer jo ind i samfundet, hvor det meget handler om at iscenesætte sig selv, og folk elsker det jo, ellers ville de jo ikke have noget at lave? Hvis du ser på et af de nyere fænomener, YouTube'erne, så er det jo helt væk, at nogen vil sidde og se på en der intet kan, intet gør, andet end blot sidde på sit værelse og gøre et eller andet total uinteressant, men de lever af det... Jeg forstår det ikke, men de, også ham du har set, lever af det og har altså ikke noget jeg vil betegne som et egentlig arbejde... Det er vel uanset hvad du og jeg mener om det, ret godt gået?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg kan sgu godt lide ham. Var han mere selvoptaget, end de andre gæster i studiet den dag ? Næe, det syntes jeg ikke. Indslaget var jo om Simon. Er han sjov ? Ja, hvis man kan lide hans humor.
Han lever af det. Det er sgu da ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Synes han er lidt bob bib.. 
Ham om det. Kan han leve af det.. fint for mig. 

Om han er selvoptaget.. aner det ikke. Har aldrig mødt manden. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind