Ancia

Svar på SMS, hvad kan jeg tillade mig at skrive

Recommended Posts

Ancia

Det var mig, der lavede tråden om, hvornår man kan tillade sig at rykke for et svar på fx SMS. 

Nu har jeg faktisk fået et svar. Han havde åbenbart været syg og var desuden blevet opereret. For noget helt andet, som ikke er alvorligt. 

Derfor skal vi naturligvis heller ikke ses lige foreløbig. Hvis vi overhovedet skal ses...

Med til historien hører, at det er min gamle privatunderviser, som jeg har kendt virkelig længe. Han har undervist mig for en del år siden i ni år.  Han er ved at være en ældre mand, men han betyder bare noget helt særligt for mig. Han har bl.a. hjulpet mig med eksamener, og han forsvarede mig altid, hvis han hørte, jeg fx blev drillet osv.

Jeg mødt ham i sommers, hvor HAN sagde. Du må komme ud en dag og se  min nye hund. Jeg sagde, at det ville jeg gerne. Han sagde: så kan vi også spille lidt, hvis det er? Jeg siger så, at det kunne være hyggeligt, og han beder mig her efter om at give lyd...

Da han så skrev til mig her i dag står der, at han har droppet undervisning for en periode i hvertfald....men at vi måske kan finde ud af noget senere...

Jeg er lidt forvirret, for manden inviterede mig jo selv til at komme hjem og besøge ham for at se hunden og spille en smule..? 

-OG jeg tror egentlig ikke, jeg havde tænkt, at jeg skulle undervises igen på den måde.....

Jeg synes egentlig bare, det kunne være dejligt lige at se ham, men vi er jo ikke venner, så man kan jo ikke bare inviterer sig selv.....

Jeg ved ikke, hvad jeg kan tillade mig at skrive? Jeg har selvfølgelig  tænkt at skrive god bedring, men jeg vil egentlig gerne skrive lidt mere, men hvad skriver jeg lige? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hvad har du at tabe?

Stil dine spørgsmål ligeud. Den anden leg her bringer ikke andet en misforståelser med sig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ancia

Ja, måske er det bare det, jeg skal gøre...Jeg ved bare ikke lige helt, hvordan jeg skal formulere det? 

-Og det skal jo heller ikke være lige foreløbig, nu hvor han lige er blevet opereret, så skal han jo bare have ro i et stykke tid....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind