stig6499

Mor og søn over på den anden debat

Recommended Posts

stig6499

Over på den anden debat er der en mor der skriver at hendes søn 15 år onanere når han kigger på hende altså med hånden nede i lommen i sær når hun har kjole på , så spørge hun om det er en god idet om hun skal hjælpe ham lidt på vej når han onanere , jeg ser mig ellers som en pervers liderlig stodder , men her går min grænse , hvad tænker mor og søn dog på den ene mere vanvittig end den anden , her stopper vanviddet ikke , der er en masse mænd og kvinder der vil hjælpe mor og søn med deres forehavende , altså hjælpe dem med at have sex sammen , selv for en pervers liderlig stodder som mig er jeg dybt røstet 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Peaceful Warrior

Hver sine lyster :):)

Nogle bliver forarget.... andre finder det frækt at høre om ;-) hehe..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg tror man kan tillade sig at skrive lidt mere groft over på den anden debat , der var en der spurte om han havde gjort koen gravid m den slettede de alligevel , jeg forestillede mig at det var en forvirret landmand der var til køer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Imnothere

Det er da noget af en debat, du kommer på der :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Peaceful Warrior

Hvad er dét for en debat du mener? - "den anden debat" ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 7 timer siden, Peaceful Warrior skrev:

Hvad er dét for en debat du mener? - "den anden debat" ? :)

Sol debat / sex og erotik /  forvirret 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lampefeber
Skrevet (redigeret)

Kan godt forstå du er dybt rystet. udover det er megaklamt at moderen overhovedet overvejer det og ikke beder knægten stoppe så er det også ulovligt hvis hun skulle hjælpe med det. det er jo incest.

Derudover så er vist meget normalt for teenagedrenge at få lyster uanset hvilke bryster der er i nærheden, selvom det er deres mor, men så er det at hun bør sige at han bør holde den slags for sig selv på sit værelse eller badeværelset når han er alene.

Redigeret af lampefeber

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 19/2/2018 at 13:24, stig6499 skrev:

Over på den anden debat er der en mor der skriver at hendes søn 15 år onanere når han kigger på hende altså med hånden nede i lommen i sær når hun har kjole på , så spørge hun om det er en god idet om hun skal hjælpe ham lidt på vej når han onanere , jeg ser mig ellers som en pervers liderlig stodder , men her går min grænse , hvad tænker mor og søn dog på den ene mere vanvittig end den anden , her stopper vanviddet ikke , der er en masse mænd og kvinder der vil hjælpe mor og søn med deres forehavende , altså hjælpe dem med at have sex sammen , selv for en pervers liderlig stodder som mig er jeg dybt røstet 

Hvad jeg personlig mener om deres seksuelle lyster vil jeg være usagt, blot nøgternt konstatere at enhver seksuelle forbindelse mellem mor og søn er strafbart, ligeledes er det at deltage også selvom man kalder det at hjælpe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind