bathory

Bladet KONSPIRATION

Recommended Posts

bathory

Hej alle

Jeg har lige oprettet denne bruger for at høre, om der er nogen, som har info om bladet KONSPIRATION. Jeg troede, at nummer 5 kom her i det nye år, men jeg kan ikke finde noget om det .... Er der nogen som ved besked om bladets fortsatte eksistens ?

På forhånd tak  Mvh Bathory 

[REKLAMELINK FJERNET AF ADMINISTRATOR]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bathory
Skrevet (redigeret)

OK, der er desværre ikke kommet nogle svar og der er inaktivitet på deres hjemmeside siden nytår. Deres seneste nummer udkom 22/8-17. Mit svar er at de er gået konkurs ..... !!

Meen jeg skriver nu af 2 andre grunde :

1 Først lagde jeg det ud under Spørge Jørgen og så smider administrator det ind under bøger og litteratur ......

2 Så lagde jeg et link ud fra hjemmesiden til KONSPIRATION som hedder konspiration.nu og denne side  er så blevet slettet ...

(Måske opfattes det som reklame) Men HEY bladet eksisterer ikke mere men man kan stadig se deres hjemmeside som trøst selv om den af Jubii Debat opfattes som reklame ......

Ovenstående er fnidder fnadder af en administrator som burde lade debatten flyde frit.

Min erfaring er at når administrator går op i 2 så meget ubetydeligheder så er der også større censur og så kan jeg ikke ånde.

Jeg er for frihed og ikke censur og en administrator som retter i stort som småt !!

Derfor harmonerer jeg ikke med dette forum og er smuttet til et sted hvor der er mere ilt !!

Lur mig ikke om dette indlæg bliver slettet ?!

Redigeret af bathory
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind