Recommended Posts

Sanbad
On 23/8/2018 at 17:56, MakeMeMusling skrev:

Det gør de, uden tvivl! 

Det bliver spændende! Også at se, hvem af dem fra det første møde, der klarede sig igennem nøglehullet!

Jeg har fået en e-mail rykker for ikke at ha taget kurset  "Brandskole - studerende, lægesekretærelever og ikke-ansatte i Regionen, hold TR-CJEN0346".,

Er der andre der har modtaget en lignende rykker?

Jeg har forsøgt at gå ind på linket men har af gode grunde ikke noget brugernavn og password endnu...😏

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SP92
On 6/9/2018 at 22:41, Sanbad skrev:

Jeg har fået en e-mail rykker for ikke at ha taget kurset  "Brandskole - studerende, lægesekretærelever og ikke-ansatte i Regionen, hold TR-CJEN0346".,

Er der andre der har modtaget en lignende rykker?

Jeg har forsøgt at gå ind på linket men har af gode grunde ikke noget brugernavn og password endnu...😏

Nej den har jeg ikke modtaget 🤨

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MakeMeMusling

Jeg er simpelthen SÅ glad for de steder, jeg skal hen! Neuromedicinsk, så Nefrologisk OG akutmodtagelsen og til sidst ortopædkirurgisk. Nok den sidste jeg glæder mig mest til ❤️

Hvilke afdelinger er I kommet på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mommymommy
For 3 timer siden, MakeMeMusling skrev:

Jeg er simpelthen SÅ glad for de steder, jeg skal hen! Neuromedicinsk, så Nefrologisk OG akutmodtagelsen og til sidst ortopædkirurgisk. Nok den sidste jeg glæder mig mest til ❤️

Hvilke afdelinger er I kommet på?

Ej, hvor lyder det spændende!

Jeg skal starte på ØNH audiologisk på mandag. Efter nytår er det så ØNH kirurgisk og til sidst skal jeg på arøfdelingen for hud- og kønssygdomme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind