juliemariejensen

Hvem skal opbevare mine ting, mens jeg er væk?

Recommended Posts

juliemariejensen

Hej med jer, 

Jeg står i den fantastiske  - omend også lidt frustrerende til tider - situtation, at jeg er blevet ''udstationeret'' gennem mit firma til Hong Kong det næste års tid. Jeg ejer ikke min bolig, men lejer, så slipper da for stress over at skulle sælge eller udleje, heldigvis!! :-) :-) 

Men altså, mit spørgsmål er hvad jeg mon skal gøre med alle de ting - møbler, køkkenting, cykel osv. - jeg ikke tager med mig hele vejen til Hong Kong? Jeg har et vennepar der anbefaler [REKLAME LINK FJERNET AF ADMINISTRATOR] og dette ville da også være belejligt, da det ligger nogenlunde tæt på min nuværende bolig. Jeg ved bare ikke, om man sådan kan forlænge tiden uden videre? Jeg tænker i tilfældet af, jeg gerne vil blive der længere - eller kommer tidligere hjem. Har I nogle gode råd? Eller et andet firma måske? Det skal være ordentligt, trygt og sikkert. Det økonomiske aspekt er også værd at overveje, men jeg vil gerne have ro i sindet og vide, mine ting er sikre - og ikke bare står i en lade, der kollapser under massivt regnvejr :-)

Jeg håber I kan hjælpe!! 

- Julie :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Irma

Hvorfor ringer du ikke bare til det firma, du har fået anbefalet af et "vennepar" og stiller dem dine spørgsmål vedr. opbevaring. Så er du da sikker på, at du får nogle kvalificerede svar du kan bruge til noget. :slem:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
us74

Jeg brugte Pelikan i Hillerød. De trækker betalingen 1 gang om måneden - så - så længe du betaler - så kan du beholde det så længe som du ønsker. Jeg ville dog nok lade nogle opbevare nøglen i Danmark (måske dine forældre - eller en bror eller søster) til hvis du skal bruge noget mens du er ude og rejse. Så længe du ikke har givet dem koden til lageret kan de ikke komme derind - så de har ikke automatisk adgang til dine ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Carlcallesen

Nu ved jeg ikke om du er rejst eller hvordan situationen ser ud, men der findes mange forskellige muligheder for at opbevarer sine ejendele i et depotrum. Jeg har selv brug Lagertilleje.dk og kan kun sige gode ting om dem. Man føler virkelig at ens ting er i sikkerhed hos dem. Jeg er selv fra Vejle, og brugte derfor deres depotrum i Vejle, så det er selvfølgelig det eneste jeg kan sige hvordan helt 100 % er. Men hvis du stadig har brug for hjælp, så synes jeg at du skal tage kontakt til dem lagertilleje.dk 

Og tillykke med den fede mulighed for et eventyr i Hong Kong!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind