fætter højbens fætter

livet tog en ny drejning,lige pludselig

Recommended Posts

fætter højbens fætter

Jeg stod nærmest lamslået for ekspedienten,hun sagde at jeg skulle gå i banken for der var mere end 10,000kr på kuponen

Du får et bevis for din gevinst af mig,sagde hun,jeg tog denne seddel hun gav mig 

Gik hjem og tjekkede hvad hun mente,jo den var god nok,det måtte være mig som havde vundet den store gevinst i eurojackpot i denne uge

Det stod på min computerskærm at 1 præmien var på 372 millioner kroner

Det hele kørte rundt i hovedet på mig,jeg fattede ikke en skid,gik hele resten af dagen og tænkte og tænkte 

efter at havde sovet på det eller forsøgt på at sove på det besluttede jeg at tage i banken på mandag

Testen af weekenden var jeg ikke mig selv,hvad skulle jeg gøre og sige til mine venner og arbejdskollegaer

Mandag ringede jeg til banken fra arbejdet og sagde at jeg skulle have et møde om en gevinst,det kunne de godt og  der blev lavet en aftale senere om mandagen

på arbejdet kunne jeg ikke koncentrere mig om mine opgaver,og da jeg havde fri gik jeg i banken og sagde at jeg havde denne seddel fra en lotto forhandler som de fik og de tjekkede om det passede og jo den var god nok

du har vundet rigtig mange penge hr Olsen og de vil komme ind på din konto om nogle få dage du kan få et dispositum hvis du har brug for det og der vil komme en rådgiver i dit hjem hvis du ønsker dette hr Olsen

ØØØHHH jo det må der gerne

Jeg takkede af og gik ud, 372 millioner kroner det er jo helt vildt 

Resten af dagen var jeg stadig helt rundt på gulvet,jeg boede alene med min hund og skyldte godt nok en del penge på boliglånet og bilen

Nu kunne jeg gøre hvad jeg ville jeg behøvede ikke at arbejde mere jeg kunne rejse og købe hvad jeg ville men var det det som jeg ville 

Ja det er det dilemma min fantasi person har lige nu hvad ville du gøre :gruble: ????

historien fortsætte snart 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Købe alufælge og majspiber. 

Hvad ellers? :gruble: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 5 timer siden, ThomasSneum skrev:

Købe alufælge og majspiber. 

Hvad ellers? :gruble: 

Jeg syntes du flotter dig lige lovligt der. Der er ingen grund til at blive stor i slaget, men måske ville jeg invitere min datter og min mor på McD, de skal også have lov til at mærke at der er fest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 26 minutter siden, Justie skrev:

Jeg syntes du flotter dig lige lovligt der. Der er ingen grund til at blive stor i slaget, men måske ville jeg invitere min datter og min mor på McD, de skal også have lov til at mærke at der er fest.

Eller forærer det hele til kattensværn. :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 7 timer siden, ThomasSneum skrev:

Eller forærer det hele til kattensværn. :banan:

Eller Inges kattehjem.;)

Hold kæft, mine unger ville slagte mig.:slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter

At fortælle det til familie tror jeg kræver mange tanker, for det kan ødelægge mange ting for en selv,og  forholdet til ens forældre og børn

har læst skrækeksemplet på nettet om dette,hvor børnene ikke ville se deres forlædre pga de mange penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter
For 19 timer siden, Justie skrev:

Ja og få en lille burger til max 20kr og så gå dertil for benzin koster jo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 8 timer siden, fætter højbens fætter skrev:

Ja og få en lille burger til max 20kr og så gå dertil for benzin koster jo

en cheese burger koster nu 10 og der skal jo købes 3 så det løber hurtigt der op af og hvis der så også skal drikkelse oven i? Og hvad har man da fået benene til andet end at gå på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter
For 13 timer siden, Justie skrev:

en cheese burger koster nu 10 og der skal jo købes 3 så det løber hurtigt der op af og hvis der så også skal drikkelse oven i? Og hvad har man da fået benene til andet end at gå på.

Ja alting koster du kan selv se at jeg ikke ved hvad en burger koster,men for at komme tilbage til det som jeg oprindelig skrev om 

For mit vedkomme ville det dreje sig om at tænke sig grundigt om i forhold til hvem som får det af vide jeg tror jeg ville fortælle at jeg havde fået 2 præmien som jo er et helt andet og meget mindre beløb,typisk 2 til 6 mil som selvfølgelig også er et stort beløb men så har jeg det også sådan at hvorfor skal man stå til regnskab overfor andre om ens økonomi :gruble::gruble:det rager ikke andre hvad man har af penge eller får af penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg ville nok ikke kunne holde det hemmeligt ret længe. For jeg ville starte med, at tage på en længere rundtur i USA og Canada.:banan::banan::banan::banan:

Og hvis jeg virkelig vandt 372 millioner kroner, så ville jeg såmænd ikke være bleg for, at hjælpe lidt i den nærmeste kreds af familie og venner. F.eks.ville jeg nok forære min kusine det køkken hun så længe har ønsket sig, og som er tiltrængt.

Hvor sjovt er det mon, at være mangemillionær hvis man samtidig kan se, at ens nærmeste mangler noget.:gruble:

Men rygklapperne, de kan få en bar r*v at trutte i.:devil2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.