Recommended Posts

DKdreng123
Skrevet (redigeret)

Hejsa :-)

Jeg er ved at planlægge at rejse til Tenerife fra starten af 2018, gerne 3-4 måneder.

I den forbindelse søger jeg lidt efter en lejlighed, men de eneste jeg har fundet vil koste over 8000-9000 DKK pr. måned, hvilket ikke er optimalt for mig.

Er der nogen, der kender gode sider med billig udlejning?

Redigeret af DKdreng123

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

småarbejde på de kanariske øer??

så må du kunne noget helt specielt, eller have så lidt i løn at du udkonkurrer de lokale løsarbejdere....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DKdreng123
For 1 minut siden, DDR skrev:

småarbejde på de kanariske øer??

så må du kunne noget helt specielt, eller have så lidt i løn at du udkonkurrer de lokale løsarbejdere....

Det er nu ikke for at "tjene" penge, jeg vil arbejde. Men er i hotel- og restaurationsbranchen, så vil gerne tilføje lidt udenlandsk erfaring til mit CV :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

du får det svært....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DKdreng123
For 8 minutter siden, DDR skrev:

du får det svært....

I de store turistbyer er der mange skandinaver og englændere, der arbejder på hotel og bar :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

de lever også under usle vilkår....

nu har jeg været en del på de Kanariske og kender lokale i bla cafe miljøet, og det er squ ikke hverken prangende eller fedt...

men hey, go for it...det tager jo kun knap 5 timer at komme hjem ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
For 4 timer siden, DKdreng123 skrev:

Hejsa :-)

Jeg er ved at planlægge at rejse til Tenerife fra starten af 2018, gerne 3-4 måneder.

I den forbindelse søger jeg lidt efter en lejlighed, men de eneste jeg har fundet vil koste over 8000-9000 DKK pr. måned, hvilket ikke er optimalt for mig.

Er der nogen, der kender gode sider med billig udlejning?

Nej, desværre. Men det kan være du kan finde nogle lokale grupper med Tenerife på facebook, og så spørge der - både om bolig og arbejde.

Hvis det var mig, ville jeg sørge for at få job først og så prøve at finde bolig bagefter. Ellers kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse, hvis man ikke har penge at leve for, men må tære på en opsparing. Jeg ville sende mails med jobansøgninger ud til hoteller. Det kan være du er heldig, at de har personalehuse, eller at de kan formidle bolig.

Håber det lykkes for dig. Det kan da blive nogle fantastiske oplevelser du kan få.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
For 4 timer siden, DDR skrev:

de lever også under usle vilkår....

nu har jeg været en del på de Kanariske og kender lokale i bla cafe miljøet, og det er squ ikke hverken prangende eller fedt...

men hey, go for it...det tager jo kun knap 5 timer at komme hjem ;-)

Kan du så ikke spørge dine venner, om de kender nogle, der mangler en dansk ung mand i en 3-4 mdr. Eller om de kender nogle der har en bolig de vil leje ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR
For 8 timer siden, Tudsegoej skrev:

Kan du så ikke spørge dine venner, om de kender nogle, der mangler en dansk ung mand i en 3-4 mdr. Eller om de kender nogle der har en bolig de vil leje ud?

hvis de havde en bolig billig, så havde jeg den ;-)

istedet for at brænde mange penge af flere gange om året til ophold på hoteller osv....

og nej, jeg anbefaler ikke nogen jeg ikke kender og slet ikke til de arbejdsforhold....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
For 16 timer siden, DDR skrev:

hvis de havde en bolig billig, så havde jeg den ;-)

istedet for at brænde mange penge af flere gange om året til ophold på hoteller osv....

og nej, jeg anbefaler ikke nogen jeg ikke kender og slet ikke til de arbejdsforhold....

Haha, ja okay, jeg vidste ikke, at du selv gerne ville bo der :D Må være lækkert at kunne tage af sted flere gange om året.

Er det virkelig så dyrt at bo der? Jeg tænker ikke, at huspriserne er så dyre, men husene bliver måske opkøbt af turister?

Nej, jeg kan godt forstå, at du ikke vil anbefale én, du ikke kender. Men når nu du havde lokalkendskab, var det da oplagt at spørge dig. Måske dine venner ved, hvordan man nemmest finder job, eller ved hvad andre udenlandske unge, der ønsker at prøve at arbejde der, gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind