Ancia

SMS, hvornår kan spørge efter, om personen har fået den?

Recommended Posts

Ancia

Ja, hvor længe skal man vente, inden man rykker efter et SMS svar? Er fx to uger passende? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg antager at man modtager den, næsten, med det samme. 

Hvornår man må spørge om modtagelsen? - det kommer vel an på hvem det er man spøger og hvad emnet handler om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

På min Samsung  er der leveringsrapport den giver et bip når modtageren har modtaget meddelsen det kam man indstille den til under beskeder , indstillinger , flere indstillinger , så kan mand indtille den til give et leverngsrapport for SMSer og MMSer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
On 11. januar 2018 at 21:11, Ancia skrev:

Ja, hvor længe skal man vente, inden man rykker efter et SMS svar? Er fx to uger passende? 

Det kommer jo helt an på, hvad du har spurgt om. 

Men efter to uger kan du vist roligt rykke efter svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ancia
Skrevet (redigeret)

OK. Hvad skriver man så, hvis man kan se at beskeden er leveret/læst, og man ikke modtager noget svar, på det man har spurgt om? Jeg ved, vedkommende er glemsom, så jeg tænker ikke, det er af ond vilje. Sådan har han altid været....? 

Redigeret af Ancia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

F.,eks. Hej, jeg tror du har misset min sidste besked, så du får den lige en gang til, (og så beskeden en gang til).

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej

Du kan også ringe til ham. Det er måske nemmere, når nu han ikke er så god til at svare på sms'er. Så kan du starte med at spørge ham, om han har læst din sms, og hvad han siger til det? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter
For 6 timer siden, Tudsegoej skrev:

Du kan også ringe til ham. Det er måske nemmere, når nu han ikke er så god til at svare på sms'er. Så kan du starte med at spørge ham, om han har læst din sms, og hvad han siger til det? :)

Hvis man ikke svarer på en sms er det sikkert fordi man ikke gider ,jeg ville derfor ikke ringe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 13 timer siden, Tudsegoej skrev:

Det tror jeg, at jeg ville gøre.

Ellers kan du risikere, at sms'e herfra og til jul, uden at få svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
On 15/1/2018 at 08:02, fætter højbens fætter skrev:

Hvis man ikke svarer på en sms er det sikkert fordi man ikke gider ,jeg ville derfor ikke ringe

Nu skriver Ancia, at han er glemsom, og det har han altid været. Så mon ikke det også bare er en forglemmelse denne gang.

Men ja, det er da ikke fedt, at man bliver nødt til at rykke for svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind