Christelk

UFO som tages meget avorlig

Recommended Posts

Christelk

Hallo ! Så længe det ikke helt klart er bevis at der findes UFO ; kan man jo godt mene at det hører til denne tråd . Der er dog selv regeringer som tager dem meget alvorlig . Se linket https://www.msn.com/da-dk/nyheder/udland/pentagon-bekræfter-hemmeligholdt-ufo-program/ar-BBGP2jR?li=BBr5MK0&ocid=mailsignout    Men nu har de  i det mindste foreløbig opgivet at finde ud af om de findes eller ikke . Se også vedhæftede, som jeg selv har optaget. Har tit set sådan noget , men det lykkes ellers næsten aldrig at optage noget ;heller ikke bare at tage et billede. Der kan tit ses en ganske lille tingest foran . Så tænkte om det måske er udstødning fra en Ufo . Har andre set noget lignende , og hved de hvad det er eller kan være ?  Hilsen Christelk !

Mulig Ufo.AVI

Redigeret af Christelk
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Naturligvis var det en ufo - hvem skulle ellers bringe intergalaktiske forsyninger til lange Grethe som jo er en af øglemændende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter

Det er vist en flyver 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christelk
On 22/4/2018 at 09:03, fætter højbens fætter skrev:

Det er vist en flyver 

Ja det er mest sandsynlig . Jeg bor jo også tæt på en flyveplads. Christelk !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RandersQ43

Ej, du må have mig undskyldt men du kan da ikke påstå, at det er første gang du ser en flyvemaskine? For det ER en flyver og den hvide streg bagved er det som dannes pga. at dens varme udstødning oppe i den kolde luft... De andre "skyer" på videoen er også fra flyvere som har passeret noget tid i forvejen, da du kan se det som en streg som har udviklet sig... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christelk
For 4 timer siden, RandersQ43 skrev:

Ej, du må have mig undskyldt men du kan da ikke påstå, at det er første gang du ser en flyvemaskine? For det ER en flyver og den hvide streg bagved er det som dannes pga. at dens varme udstødning oppe i den kolde luft... De andre "skyer" på videoen er også fra flyvere som har passeret noget tid i forvejen, da du kan se det som en streg som har udviklet sig... 

Hallo Jeg har set flere flyvemaskiner , og dem kunne man jo sagtens se , selv om de jo også kun så meget små ud . Men  dels larmede de meget og her var slet ingen lyd at høre og dels så man slet ingen udstødning . men det kan jo ligge hos luften , som du siger. Men her ser man jo slet ingen ting foran og eller kun noget meget småt , mest i hvidt som man ikke kan sige hvad er. Så jeg mener stadig at det ikke kan udelukkes at være en Ufo . Hvis i er opmærksom på det , vil i nok også opdage nogen selv . Hilsen Christelk !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
RandersQ43

Okay... men jeg lover dig, at det er en flyver! Skulle det have været en “ufo” og havde det lavet SÅ meget ud af sig selv, tænker her på at alle kan se det med det blotte øje, så ville staten, NASA osv. have været vendt på den anden ende over det! Jo mindre det foran “udluftningen” er, jo højere er flyet oppe eller jo mindre er flyet. Helt små flyvere så sportsfly kan lave “stregskyer” lige så store som rutefly så det er forklaringen på din video! Tro mig, havde det på din video været en ufo, havde verden været anderledes oplyst i dag end dagen før du optog den! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christelk
Skrevet (redigeret)
For 14 timer siden, RandersQ43 skrev:

Okay... men jeg lover dig, at det er en flyver! Skulle det have været en “ufo” og havde det lavet SÅ meget ud af sig selv, tænker her på at alle kan se det med det blotte øje, så ville staten, NASA osv. have været vendt på den anden ende over det! Jo mindre det foran “udluftningen” er, jo højere er flyet oppe eller jo mindre er flyet. Helt små flyvere så sportsfly kan lave “stregskyer” lige så store som rutefly så det er forklaringen på din video! Tro mig, havde det på din video været en ufo, havde verden været anderledes oplyst i dag end dagen før du optog den! 

Tak for svaret. Men folk lægger jo slet ikke mærke til det.de tror nok at det er skyer, hvis de overhovedet ser  det.Jeg har en god udsigt med meget stort vindue , så derfor god mulighed for at se dem . Tror man skal holde øje med dem hvorr der er en sø i nærheden , for andre har set at de tager vand ind . Det har de nok brug for . Hilsen Christelk !

Jeg er bestemt ikke den eneste som mener at have set nogen . Andre har endda set meget mere af dem , men nok ikke så tit som mig .Se her http://www.sufoi.dk/

Redigeret af Christelk
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind