Gæst anonym

Snyd på facebook

Recommended Posts

Gæst anonym

Jeg har kommet til at snyde en på facebook i en handel med noget tøj.

Jeg er desværre kommet til at bruge pengene, da jeg var økonomisk presset, og det drejer sig om 2000kr.

Hvis sagen meldes til politiet, bliver jeg så straffet, da det er over facebook, eller kan de overhovedet gøre noget ved sådan en sag? 

Jeg har selvfølgelig tænkt mig at betale hele beløbet tilbage, når jeg får råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej

Ja, det er lige meget, hvor du snyder folk - på facebook eller den virkelige verden, så vil du sikkert få en straf, hvis det bliver meldt.

Skynd dig at skriv til den person, du har hustlet, og skriv at du gerne vil betale penge tilbage, men ikke har dem lige nu. Så kan I måske indgå en afdragsordning, og du kan undgå at blive meldt til politiet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg holder med Tudsegoej her. 

Uanset hvor ubehageligt det er, så kontakt forurettede og hør om I kan finde ud af noget. I denne juletid kan det jo være personen kan finde overskud til tilgivelse. Ellers kan du forvente at høre fra politiet. 

Det positive i hoistorien er at din dårlige samvittighed er indtruffet. Det betyder at der er håb for dig endnu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Det er bedrageri og giver som minimum en betinget fængselsdom, og en plet på straffeattesten, og er den plettet i forvejen så bliver det højest sandsynligt en ubetinget fængselsdom

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.