bendy

har mikro penis

Recommended Posts

bendy

Hej Alle.

Jeg er en fyr på 37 år som er udstyret med en mikro lille penis, den har gennem mange år givet mig en del problemer omkring det med at have sex.Jeg har for 2 år siden blevet kærester med en sød pige. Hun ved godt at hun gik ind til det med min penis det med ikke at kunne mærke den ved sex. Det skal lige siges at den er tynd og meget kort ca 4-5 cm stiv. Hun har sagt at hvis det blev et for stor problem for hende vil hun finde en bolleven. Hun har lige fundet en som hun har besøgt 2 gange inden for kort tid og er godt tilfreds med det.

Vil Høre hvad i piger her inde siger om i vil have gjort det samme?? Jeg elsker hende meget højt og helst ikke miste hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

hun var strøget på porten hvis det havde været min kæreste.....

er hun ok med at du finder dig en stramfisset bolleveninde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 4 timer siden, bendy skrev:

Vil Høre hvad i piger her inde siger om i vil have gjort det samme??

Ehhhm - hvor højt kan du sige nej uden at forskrække naboerne? Jeg har haft en kæreste for en krig siden som ikke var meget bedre udrustet end dig. Men det betyder nu altså ikke at man ikke kan have et godt og tilfredsstillende sexliv - sammen! - af den grund

Jeg kan helt ærligt slet ikke forestille mig at rende uden om af den årsag (heller ikke af den årsag). Så må man jo blive kreativ i stedet

Undskyld, men var jeg i dine sko ville jeg fyre kosten, for det er da et totalt no go.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bendy
For 17 timer siden, Justie skrev:

Ehhhm - hvor højt kan du sige nej uden at forskrække naboerne? Jeg har haft en kæreste for en krig siden som ikke var meget bedre udrustet end dig. Men det betyder nu altså ikke at man ikke kan have et godt og tilfredsstillende sexliv - sammen! - af den grund

Jeg kan helt ærligt slet ikke forestille mig at rende uden om af den årsag (heller ikke af den årsag). Så må man jo blive kreativ i stedet

Undskyld, men var jeg i dine sko ville jeg fyre kosten, for det er da et totalt no go.

Hej det er også rigtig det du har skrevet. Det har været en svær tid for hende også hun har altid dyrket meget sex før min tid så da vi blev kærester har det vigtig for hende at hun hvis hun fik lyst til en rigtig pik af kør og blod fik lov til det.

Må da også indrømme er svært når hun køre op til ham i hans sommehus for at have sex..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 3 timer siden, bendy skrev:

Hej det er også rigtig det du har skrevet. Det har været en svær tid for hende også hun har altid dyrket meget sex før min tid så da vi blev kærester har det vigtig for hende at hun hvis hun fik lyst til en rigtig pik af kør og blod fik lov til det.

Må da også indrømme er svært når hun køre op til ham i hans sommehus for at have sex..

Vildt forslag: Deltag, 2 mænd om 1 kvinde er nu ikke det værste der kan ske :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter

Det er nok det samme hvis en kvinde havde meget små bryster eller næsten ingen,og en mand fyrede hende PGA bryststørrelse

man kan bestemt have dejlig sex uden ar få en ægte penis ind,en god slikke.tur kan gøre underværker for mange kvinder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Dildoen er opfundet , sådan en kan i jo lege med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bendy

Hej har prøvet mange hjælpemidler. Hun vil helst den med kød og blod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hede

Som det er blevet sagt er Dildoen opfundet. Men der findes altså også Penis sleeves. Jeg har selv haft meget glæde af den her https://www.gvibes.dk/store/p292/Fetish_Fantasy_Wonderful_Wabbit_Hollow_Strap-on_-_Penis_Sleeve_med_Vibrator_til_Ham_eller_Hende.html

Den kilder både mig og min kæreste.....Så vil jeg også lige gøre dig opmærksom på at en lille penis ikke kun er dårligt. Min kæreste har også en lille penis og det er altså det bedste til analsex. Så op med humøret det er ikke kun dårligt.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
majaelisabethsmor

Du skal gøre op med dig selv, om du kan acceptere, at hun får sex andre steder. Om jeres forhold er så givende i sig selv, at du kan leve med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind