fætter højbens fætter

Det er vores egen skyld

Recommended Posts

fætter højbens fætter

I tv i aftes så vi en udsultet isbjørn og skovbrande i californien

nogle af disse katastrofer som er menneske skabt bliver hverdag for os alle

vi er for mange på for lidt plads og vores higen efter MERE bliver vores egen slutning her på kloden

Tænk hvis kineserne havde fået 4,eller 5 børn hver i de sidste 50 år :gruble::gruble:

Ja det behøver vel ingen nærmere forklaring

så måske tiden er inde til at vi får indført 1 barns politik de næste 50 år så har vi måske en chance for at klare fremtiden og samtidig begrænse vores forbrug på mange fronter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Der er ingen øvre grænse for os europæere. Jeg så meget gerne at danskerne fik 10 børn per kvinde.

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Ja det er vores egn skyld , jeg har ingen børn og vil ikke have nogle børn , jorderns klima er dybt godnat og den forfalder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Jeg hader al den skyldfølelse. Hvem har banket den ind i jer? Hjernevaskede som I er :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 15 minutter siden, Leonidas skrev:

Jeg hader al den skyldfølelse. Hvem har banket den ind i jer? Hjernevaskede som I er :D

Det er da nissen der har banket den skyldfølelse ind i mig , jeg tror på nisser , Anja nissen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Jeg tror mere det er tossekassen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 6 minutter siden, Leonidas skrev:

Jeg tror mere det er tossekassen.

Ja hvad skulle jorden gøre uden tosser , alle de håbløse normale mennesker , der tror på villa vovse og Volvo , og bliver skilt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Henry Kissinger
For 41 minutter siden, Leonidas skrev:

Der er ingen øvre grænse for os europæere. Jeg så meget gerne at danskerne fik 10 børn per kvinde.

Det gjorde vi også for 100 år siden. I dag har vi karriere og velfærdssamfund at hygge os i, så det slet ikke er nødvendigt at få børn længere. Og samtidig er det jo meget lettere at importerer forbrugerne til vores købmandsudsalg end det er selv at opfostre dem!

... Så derfor ser Danmark ud som det gør i dag - det er godt for forretningen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Danmark har vist ikke udfordringer med befolkningstilvækst, nok nærmere det modsatte. 

Hvis man mener at den globale tilvækst er nøglen i denne udfordring, så må man vel også indse at løsningen skal findes igennem globale løsninger/aftaler. 

Den alle bedste måde at mindske børnefødsler på, er igennem at øge et lands udvikling - det er helt evident at der fødes langt færre børn i I-lande, end i U-lande. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter

Det er vel et fælles ansvar om vi skal have flere problemer af klimamæssig slags og da flere mennesker spiser mere og vi ikke kan brødføde dem som er der i forvejen så vil jeg gerne læse hvordan vi så løser disse problemer der vil komme SNART

Inden for de næste 15 til 30 år

Det er jo ting som kommer os alle ved vil jeg mene så man kan ikke bare lade som om der ikke er nogle problemer

Måske rationering mærkerne bliver genindført en dag:gruble::gruble:

Redigeret af fætter højbens fætter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind