FruHolm

Curling-forældre eller ej?

Recommended Posts

dna

Umiddelbart curlingforældre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lampefeber

curling

Edit: men umiddelbart burde de slet ikke være taget afsted

Redigeret af lampefeber

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Da jeg lige læste overskriften var min første tanke "hold nu kæft en gang curling".

Men da det bliver uddybet, at det drejer sig om et adoptiv barn som har været i familien i mindre end et år, blev fordømmelsen en hel del mindre....

Så i det tilfælde er det nok særdeles fornuftigt at slå bremserne i og fokusere på barnets behov for tryghed og få hverdagen i en stabil gænge i kendte omgivelser, end adoptiv forældrenes rejse behov.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mutti4

Ikke curling. Et adopteret barn har været udsat for mange svigt og har derfor behov for noget andet og mere end andre børn som har haft en tryg start på livet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heysamaysa

jeg synes ikke det er curling-agtigt.

men jeg forstår slet ikke hvad alle de lange rejser skal til for med en lille forholdsvis nyadopteret pige. Jeg forestiller mig hun har mere brug for hjemlig tryghed og faste og stabile rammer. Der er trods alt meget nyt man skal lære at kende når man som lille barn kommer til et nyt land, nye forældre og ikke mindst nyt sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

De er vel nærmest det modsatte af curling? Alt handler om dem selv, selv barnet har de fået for deres egen skyld... Jeg finder det usmageligt, og selvom det er svært at blive godkendt til adoption, så smutter der en torsk igennem nettet af og til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind