Gæst Rasmus

Tøj til mænd?

Recommended Posts

dna

Jeg har det lidt som basle72. Den eneste grund til at jeg interesserer mig lidt for tøj (og det er meget lidt) er forventninger i samfundet/på arbejdet samt højere mulighed for at tiltrække modsatte køn. For at vise hvor lidt tøj interesserer mig så kan jeg fortælle at jeg kun har 3 par bukser. Et par Kansas arbejdsbukser, et par Fjällräven-bukser og et par pæne jeans. I de sidste 2-3 år har jeg kun brugt disse tre (de bliver udskiftet når de bliver slidte, men i tidsperioden har det kun været aktuelt for jeans'ene.

EDIT: Det passer ikke helt. Jeg har også et par skibukser som bliver brugt en til to uger om året.

Redigeret af dna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
On 24/11/2017 at 09:27, Entrelac skrev:

Så ender du vel også af og til med en rødvin du ikke et helt begejstret for?:)

Ja, men jeg drikker næsten aldrig rødvin, og jeg gider overhovedet ikke sætte mig ind i det, så det er rart at kunne spørge til råds i en butik om hvad der passer til maden, hvis jeg får besøg af nogle der går højt op i det. (Ellers kan jeg finde på at tage den flaske med den pæneste etiket :D ).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
On 26/11/2017 at 21:51, dna skrev:

Jeg har det lidt som basle72. Den eneste grund til at jeg interesserer mig lidt for tøj (og det er meget lidt) er forventninger i samfundet/på arbejdet samt højere mulighed for at tiltrække modsatte køn. For at vise hvor lidt tøj interesserer mig så kan jeg fortælle at jeg kun har 3 par bukser. Et par Kansas arbejdsbukser, et par Fjällräven-bukser og et par pæne jeans. I de sidste 2-3 år har jeg kun brugt disse tre (de bliver udskiftet når de bliver slidte, men i tidsperioden har det kun været aktuelt for jeans'ene.

EDIT: Det passer ikke helt. Jeg har også et par skibukser som bliver brugt en til to uger om året.

Så lidt mærkedyr er du? :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
On 8/12/2017 at 23:59, Tudsegoej skrev:

Så lidt mærkedyr er du? :P:D

Absolut. De jeans jeg køber er også som regel et "berømt" mærke, men jeg er lidt ligeglad med om det er Wrangler, Tommy Hilfiger eller noget andet. Jeg køber det jeg føler sidder godt og er funktionsdygtigt til formålet. Meget hellere kvalitet end kvantitet mht tøj. Det er mere tøj som mode, der ikke interesserer mig. Jeg er stadig interesseret i at have tøj på kroppen og at det er noget ordentligt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.