Gæst Rasmus

Tøj til mænd?

Recommended Posts

Gæst Rasmus

Hej

Jeg søger lidt inspiration til hvor jeg kan købe tøj? Synes det er lidt svært at finde flot herretøj til overkommeligt priser.

Kan i hjælpe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Gad vide hvornår "Gæst Rasmus" har tænkt sig at lade et andet brugernavn med den samme IP add besvare sit eget spørgsmål med et reklame link?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
For 14 timer siden, Gæst Rasmus skrev:

Hej

Jeg søger lidt inspiration til hvor jeg kan købe tøj? Synes det er lidt svært at finde flot herretøj til overkommeligt priser.

Kan i hjælpe?

Hej Rasmus

Hvad er dit budget? Det er svært at svare, når vi ikke ved, hvad der er overkommelige priser for dig, og hvilken stil du søger.

Jeg kender flere, der er rigtig glade for Samsøe & Samsøe. Det plejer også at være en god kvalitet og ikke alt for dyrt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Nemmeste løsning, bliv gift så kommer det helt automatisk i tøjskabet, smart ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
1 time siden, basle72 skrev:

Nemmeste løsning, bliv gift så kommer det helt automatisk i tøjskabet, smart ;-)

Så tror jeg det er billigere at købe noget selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 time siden, basle72 skrev:

:devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
For 15 timer siden, basle72 skrev:

Haha :D Det kommer nok an på, om man er whipped derhjemme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Rasmus

Øv en ærgelig tone man bliver mødt med her! Jeg har brug for et enkelt svar, hvorfor jeg ikke opretter en bruger, Jeg gider nemlig ikke bruge for meget tid på online forums, hvor folk taler grimt til hinanden og er nedladende så snart de får muligheden for det. Voksne mennesker er simpelthen respektløse så snart de er bag en skærm. 

Men tak til Tudsegoej - vil lige undersøge det nærmere. synes bare tit deres udvalg lidt lille, men kan jo være jeg er heldig :

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 17 minutter siden, Gæst Rasmus skrev:

Øv en ærgelig tone man bliver mødt med her! 

Sikke et grimt og næsvis svar, fra en som ikke tør stå ved sine ord og bruger en gæstekonto til formålet. Kan man synke lavere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.