fladjord

Tænk sig det var Aliens der byggede pyramiderne!?

Recommended Posts

fladjord

“Did Aliens Build The Pyramids?” 

Spørgsmålet kan besvares med, at det er meget sandsynligt, at en udenjordisk højere avanceret teknologi, har hjulpet med bygningen af Giza pyramiderne!

Det ville have taget over 600 år at bygge dem, hvis kun mennesker havde gjort det.

Det hedder sig, at det kun tog 20 år at bygge dem, og dette er umuligt med kun menneskelig arbejdskraft, hvor hjulet ikke engang var opfundet endnu.

Der er her tale om bygningsværk, der skulle stå til evig tid, som et bevis for besøg af Aliens fra universet?

Ikke engang i dag, har vi konstrueret noget, som kan holde i 4-5000 år frem i tiden.

De tre Giza pyramider er ligeledes konstrueret med en nøjagtighed også mod stjernebilledet Orion m.v., som egypterne ikke havde nogen viden om for 4.000 år siden.

Nogle der ikke tror på Aliens, mener at have fundet huller i Aliens teorien.

Men dog, stenene er bygget og placeret med så stor en nøjagtighed, at ikke engang et dankort eller et stykke papir, kan stikkes ind mellem sten blokkene.

Jeg mener at de tre pyramider er skabt til at tjene et højere formål.

Hvad er der i det ny opdagede kammer, som ikke er åbnet endnu?

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Baalbek er lige så mystisk.
 https://www.google.dk/search?q=baalbek&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwijpa20kb7XAhXS4aQKHY8QBhoQ_AUICSgA&biw=1680&bih=825&dpr=1

Men aliens ? Naaahh vel ?
Så havde de sgu nok lavet det i er materiale, der kunne holde for evigt. En slags carbon / titanium hybrid der kunne trykkes ud af en overdimensioneret tube. 
Så var det nemmere at skrive : 'Killroy was here', så det kunne ses ude fra rummet. :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 3 timer siden, fladjord skrev:

“Did Aliens Build The Pyramids?” 

Jeg overraskes mest over den dårlige oversættelse lavet her.

Fra - Var det aliens som byggede

Til -  Tænk sig, det var aliens som byggede

Hvis nu bare man starter med at oversætte engelsk korrekt, så vil man nok synes der var en lille debat.

Så Tænk bare, HVIS det var aliens som byggede....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey

Hvis Aliens har bygget pyramiderne, hvor fik de materialet fra, og hvordan blev det transporteret?

Jeg tror ikke, der er det mindste mystiske ved byggeriet, dem der byggede dem, har sikkert også haft en teknologi, der gjorde det muligt at bygge dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Ingen tvivl om at pyramiderne er imponerende bygningsværker, men at rumvæsener skulle have bygget dem ser jeg ingen beviser på.

Der er forskellige teorier om hvordan mennesker kunne bygge det så der er ingen grund til at tro at andre skulle have gjort det. Der er f.eks. en amerikaner som har en hobby med at flytte meget store sten helt alene.

Hjulet blev desuden opfundet ca. 1000 år før Keopspyramiden blev bygget.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fladjord
1 time siden, dewey skrev:

Hvis Aliens har bygget pyramiderne, hvor fik de materialet fra, og hvordan blev det transporteret?

Jeg tror ikke, der er det mindste mystiske ved byggeriet, dem der byggede dem, har sikkert også haft en teknologi, der gjorde det muligt at bygge dem.

Jeg tror at menneskene fik hjælp af Aliens med en højere teknologi, til at skære kæmpeblokkene ud fra et stenbrud 900 km fra Giza!

Det hedder sig, at menneskene slæbte disse kæmpesten hele vejen til Giza, for hjulet var ikke opfundet endnu for 5.000 år siden.

Jeg mener, at der her blev bygget noget som skulle stå for evigt, som et vidnesbyrd om besøg fra en udenjordisk højere intelligens.

Ikke engang i vore dage, kan vi lave noget der holder i 5.000 år frem.

Kæmpestenene er skåret så nøjagtige ud og sat sammen igen i Giza, at ikke engang et dankort eller et stykke papir kan presses ind mellem stenene.

Pyramiderne er placeret således på jorden, så de afbilder stjernebilledet Orion, og derfor har mange troet at menneskene blot ville ære deres Guder med dette kæmpeværk.

Dette tror jeg ikke på, det må som sagt skyldes et højere formål, at det blev bygget.

Med den højeste teknologi vi kan byde på i dag, er der fundet et ekstra kammer i den største Giza pyramide, og som stadig er utilgængelig fordi det er blokeret af sten.

Hvad er der i dette kammer?

Er der her det endelige bevis på Aliens? - en rumport til stjernerne?

Ja, spekulationerne er mange, før man får åbnet ind til det nye kammer!

Særlig Eric Von Däniken beskæftigede sig med at løse Giza pyramidernes hemmeligheder!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fladjord
For 17 minutter siden, dna skrev:

Ingen tvivl om at pyramiderne er imponerende bygningsværker, men at rumvæsener skulle have bygget dem ser jeg ingen beviser på.

Der er forskellige teorier om hvordan mennesker kunne bygge det så der er ingen grund til at tro at andre skulle have gjort det. Der er f.eks. en amerikaner som har en hobby med at flytte meget store sten helt alene.

Hjulet blev desuden opfundet ca. 1000 år før Keopspyramiden blev bygget.

Man mener ikke at hjulet var opfundet da byggeriet fandt sted!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Fladjord jeg vil anbefale dig at se stargate den er god , den handler om pyramiderne og aliens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 timer siden, fladjord skrev:

Ikke engang i vore dage, kan vi lave noget der holder i 5.000 år frem.

Det ved vi da ikke, og det erfarer vi heller ikke, det vil fremtiden om 5000 år først vise.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind