anonym17

Bule ved lysken, lige over penis??

Recommended Posts

anonym17

hej,

Fandt for få dage siden ét lille hårdt område lige over penis i højre side fra min synsvinkel, og så lidt til venstre for lysken. Det sider under huden, gør ikke ondt, og kan god rykkes en smule. Siden da er det begyndt at klø deromkring (barberede dog også for bedre at kunne se) og der er et område lige under den hårde dims, hvor det er hævet lidt op, som en lille luftpude. 

Har læst lidt om lymfeknudekræft (hodgkin & non-hodgkin lymfom) og er blevet bange for at jeg har fået det..? Det er åbenbart en meget sjælden form for kræft, men har hørt at den hyppigt opstår ved omkring 15 årige, og ofte mænd, hvilket er hvor jeg cirka ligger:(

Jeg er ret undervægtig, og har endnu ikke har ikke oplevet nattesved og stigende kropstemp, hvor KB fortæller at den oftest fremkommer ved overvægtige, og at det er nogle symptomer^

Har jeg noget at være bange for? Er der andre ting det muligvis kunne være?

Hilsen anonym

PS . Er ikke meget for at gå til lægen, og især ikke hvis jeg skal undersøges dernede..

Redigeret af anonym17

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Gå til lægen, måske bare lymfocele, så er det jo bare at få stukket hul på den, og så går du hjem igen :)
Skal lige sige at lymfoceler optages af kroppen normalt, så vent et par dage, så skulle den være væk hvis det er det.

Så lad nu være med at tro en masse, fordi tv taler kræft i denne uge, det er ikke det bare fordi mange rammes. Tænk positivt , gå til lægen og lad være med at spørge andre for meget.

Vi er ikke læger :) (Tror jeg)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pininfarina

Kunne være lyskebrok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 4 timer siden, anonym17 skrev:

PS . Er ikke meget for at gå til lægen, og især ikke hvis jeg skal undersøges dernede..

Sådan har vi det vist alle sammen.;)

Prøv at forestille dig hvordan det er at være kvinde, at ligge der med bar r*v og anklerne oppe i bøjlerne, så der er frit udsyn. Og det gør de fleste af os helt frivilligt min. hvert 4. år.:fløjt:

I sådan en situation forklarer man sig selv, at det for lægen er et arbejde, og for lægen er der ikke den store forskel på, om h*n skal kigge i næsen eller længere nede. Og h*n har set så mange, at én fra eller til ikke gør den store forskel.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 23 minutter siden, Entrelac skrev:

Sådan har vi det vist alle sammen.;)

Prøv at forestille dig hvordan det er at være kvinde, at ligge der med bar r*v og anklerne oppe i bøjlerne, så der er frit udsyn. Og det gør de fleste af os helt frivilligt min. hvert 4. år.:fløjt:

I sådan en situation forklarer man sig selv, at det for lægen er et arbejde, og for lægen er der ikke den store forskel på, om h*n skal kigge i næsen eller længere nede. Og h*n har set så mange, at én fra eller til ikke gør den store forskel.

De gange han har måtte kikke på mine testikler, så var det en erfaring rigere, et er at se, noget andet er at mærke :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 9 timer siden, DenBruneMunk skrev:

De gange han har måtte kikke på mine testikler, så var det en erfaring rigere, et er at se, noget andet er at mærke :(

Jeg sidder med en forestilling om hvad det er du prøver at fortælle;), og glæder mig over, at der er forskel på mænd og kvinder.:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter
On 24/10/2017 at 18:47, anonym17 skrev:

hej,

Fandt for få dage siden ét lille hårdt område lige over penis i højre side fra min synsvinkel, og så lidt til venstre for lysken. Det sider under huden, gør ikke ondt, og kan god rykkes en smule. Siden da er det begyndt at klø deromkring (barberede dog også for bedre at kunne se) og der er et område lige under den hårde dims, hvor det er hævet lidt op, som en lille luftpude. 

Har læst lidt om lymfeknudekræft (hodgkin & non-hodgkin lymfom) og er blevet bange for at jeg har fået det..? Det er åbenbart en meget sjælden form for kræft, men har hørt at den hyppigt opstår ved omkring 15 årige, og ofte mænd, hvilket er hvor jeg cirka ligger:(

Jeg er ret undervægtig, og har endnu ikke har ikke oplevet nattesved og stigende kropstemp, hvor KB fortæller at den oftest fremkommer ved overvægtige, og at det er nogle symptomer^

Har jeg noget at være bange for? Er der andre ting det muligvis kunne være?

Hilsen anonym

Du bliver nød til at gå til lægen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind