Gæst Nana

Kvinder der slår mænd

Recommended Posts

Gæst Nana

Hej alle! Jeg er en dansk journaliststuderende, der lige nu arbejder på en artikel om kvinder der slår mænd/mænd der er blevet slået af kvinder i parforhold. Jeg forsøger, at vinkle artiklen på de tanker, følelser og oplevelser man kan have omkring situationen.

Jeg skal bruge et par anonyme udtalelser kun med fornavn og alder. Så hvis du synes, at det lyder interessant og har lyst til at være med, så må du meget gerne besvare følgende spørgsmål og sende dem til min e-mail: nananielsenarbejde@hotmail.com.

1. har du som mand oplevet, at din kæreste har udsat dig for fysisk vold? Beskriv gerne en konkret episode?
2. hvor langt henne i forholdet var I da det skete første gang?
3. hvor mange gange er det sket?
4. hvordan reagerede/reagerer du?
5. føler du, at mænd der udsættes for vold af kvinder er et tabubelagt emne?
6. er det mere legitimt for kvinder at slå mænd?

7. har du som kvinde slået din kæreste (mandlig)? Beskriv gerne en konkret episode.
8. hvilke følelser oplevede du?
9. hvordan reagerede din kæreste?
10. er du selv blevet udsat for vold i dit liv?
11. føler du, at det er mere legitimt som kvinde, at slå en mand i et parforhold?
12. har du gjort dig forstillinger om hvordan du ville tackle situationen, hvis det var omvendt?

På forhånd tak :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Det er ikke i orden at slå på hinanden , det gæller både kvinder og mænd , nu vil jeg høre DR P 1 podcast når kvinder slår mænd , den har jeg ikke hørt endnu 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 37 minutter siden, stig6499 skrev:

Det er ikke i orden at slå på hinanden , det gæller både kvinder og mænd , nu vil jeg høre DR P 1 podcast når kvinder slår mænd , den har jeg ikke hørt endnu