jt1992

Planter der ikke skal vandes særlig meget

Recommended Posts

jt1992

Det er så moderne med planter, men jeg kan ikke finde ud af at passe dem. 

Kender i nogle planter der ikke har brug for særlig meget vand? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

nja - det dækker jo sådan set hele sukkulent og kaktus familien..... Og der er et utal af planter at vælge i mellem.

Og hvis det er helt galt så køb selvvandings potter. De er lidt dyrere end almindlige potter, men så kal du på sigt kun vande en gang om måneden

Hvis du gerne vil have en plante som er hårdfør men også løvrig vil jeg anbefale Rhizosoma familien. De kan være lidt svære at få fat på, men det er ikke helt umuligt og du kan eventuelt købe dem hjem fra Holland til en relativ ordentlig pris

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jt1992
For 17 timer siden, Justie skrev:

nja - det dækker jo sådan set hele sukkulent og kaktus familien..... Og der er et utal af planter at vælge i mellem.

Og hvis det er helt galt så køb selvvandings potter. De er lidt dyrere end almindlige potter, men så kal du på sigt kun vande en gang om måneden

Hvis du gerne vil have en plante som er hårdfør men også løvrig vil jeg anbefale Rhizosoma familien. De kan være lidt svære at få fat på, men det er ikke helt umuligt og du kan eventuelt købe dem hjem fra Holland til en relativ ordentlig pris

Tak for dit svar, :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 19/10/2017 at 14:10, jt1992 skrev:

Det er så moderne med planter, men jeg kan ikke finde ud af at passe dem. 

Kender i nogle planter der ikke har brug for særlig meget vand? 

Her er nogle moderne planter, som ikke skal vandes: https://www.google.dk/search?q=hækle+kaktus&client=firefox-b&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiSy6CA1ILXAhVHblAKHT7dCDgQ_AUICigB&biw=1280&bih=860

;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind