fladjord

Vi møder ikke op – siger kvinderne?

Recommended Posts

fladjord

Vi møder ikke op – siger kvinderne?

http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-10-18-profiler-fastslaar-vi-moeder-ikke-op-paa-dbus-praemisser

”Profiler fastslår: Vi møder ikke op på DBU's præmisser.

Kvindelandsholdet i fodbold står ved en skillevej. DBU vil onsdag meddele det svenske forbund, at spillerne ikke ønsker at stille op til kamp.

- DBU's ledelse vil i morgen (onsdag, red.) klokken 10 orientere det svenske fodboldforbund om, at spillerne ikke stiller op til kamp.

Sådan skrev DBU på sin hjemmeside tirsdag aften, efter at spillerne var udeblevet fra landsholdslejren både mandag og tirsdag.”

Nu vil kvinderne på fodbold landsholdet have en permanent løsning med DBU!

Ikke flere midlertidige aftaler på løn spørgsmålet, og jeg forstår dem!

Der er kun lidt under en halv million kroner som skiller parterne, men DBU vil ikke betale!

Her kl. 10 i dag onsdag, kan det være slut med kvindelandsholdet i fodbold?

Din mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

Det er tyngdekraftens skyld..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Det handler jo ikke kun om penge. Det handler om nogle grundlæggende aftaler som DBU ikke er interesseret i.

At kvinderne så vælger at stille et ultimatum er jo bare at skyde sig selv i foden. De bliver nu højst sandsynligt sparket ud af VM-kval'en. De kan sikkert også glemme alt om OL i 2020 så. Og de risikerer sanktioner til det næste EM.

Fed måde at promovere kvindefodbolden på :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Lad os nu se.. de forhandler lige nu på livet løs. Mon ikke parterne finder hinanden. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
For 33 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Lad os nu se.. de forhandler lige nu på livet løs. Mon ikke parterne finder hinanden. :)

Hvor ser du at de forhandler igen? DBU har jo sendt aflysningen til Sverige?

Selvom det naturligvis kun er UEFA eller FIFA der kan træffe den beslutning, så virker det ret endeligt

Kvinderne må virkelig kigge sig selv i spejlet om det her er det værd. De lukker landsholdet minimum de næste 4 år. Så er de sparket tilbage til 1990 eller sådan noget.

Det er i sandhed en tabersag for kvinderne det her og jeg har mistet alt for dem. Eller rettere for spillerforeningen (aka Mads Øland)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 7 minutter siden, Code71 skrev:

Hvor ser du at de forhandler igen? DBU har jo sendt aflysningen til Sverige?

Selvom det naturligvis kun er UEFA eller FIFA der kan træffe den beslutning, så virker det ret endeligt

Kvinderne må virkelig kigge sig selv i spejlet om det her er det værd. De lukker landsholdet minimum de næste 4 år. Så er de sparket tilbage til 1990 eller sådan noget.

Det er i sandhed en tabersag for kvinderne det her og jeg har mistet alt for dem. Eller rettere for spillerforeningen (aka Mads Øland)

Burde DBU ikke også se på om det er det værd? De underbetaler efter min mening, ud fra de beløb der har været fremme, spillerne i ekstrem grad. Vi har et hold som vandt sølv til VM.

Jeg synes det er godt at spillerne tager dette opgør og jeg er helt klart på deres side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
For 53 minutter siden, dna skrev:

Burde DBU ikke også se på om det er det værd? De underbetaler efter min mening, ud fra de beløb der har været fremme, spillerne i ekstrem grad. Vi har et hold som vandt sølv til VM.

Jeg synes det er godt at spillerne tager dette opgør og jeg er helt klart på deres side.

Kvindefodbolden giver underskud. Hvorfor skal kvinderne nasse på mændene på den måde???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fladjord
For 33 minutter siden, Code71 skrev:

Kvindefodbolden giver underskud. Hvorfor skal kvinderne nasse på mændene på den måde???

Jeg synes at det er trist, hvis de nu bliver udelukket fra kampene!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

De skulle ha' nogle tudekiks , for de er vist dem som folk synes er tabere til sidst. Velnok også DBU men det gør ikke noget bedre når begge parter intet vinder her.

Ikke at glemme, alle de forhåbningsfulde danskere som ny synes kvindelandsholdet nok ikke er særligt spændende mere, så ryger deres mulighed for at holde modet oppe, og så gider de slet ikke være på dansk landshold og så gider ingen se damefodbold som før, og så bliver ingen piger inspireret og så er det hele snart glemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind