bubblepop92

Ringe til udlandet (EU) Billigt abonnement?

Recommended Posts

bubblepop92

Hej. Jeg har familie i udlandet, og det koster mig meget dyrt at ringe til f.eks mine bedsteforældre. De har ikke helt styr på det teknologiske, så det bliver en del penge til sidst. Lige nu, har jeg CBB og det er 2,60 ca. kr. pr minut - Det giver ikke helt lige mening for mig, da jeg sidste måned skulle af med over 200 for 3 korte samtaler, hvor den længste varede i 15 minutter.

Har i forslag, til et abonnement hvor det ikke er så dyrt at ringe rundt i EU?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg har ikke så meget forstand på det, men der det ikke det  der er blevet billigere med det der "roaming"?

CBB har flere muligheder, også nogle hvor roaming (eller hvad det nu hedder) er med.

Start med at spørge CBB om de har et abonnement der passer til dit behov. De plejer at være rigtig flinke at snakke med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Hvorfor bruger du ikke bare skype? Du kan jo sagtens ringe op til både fastnet og mobil telefoner fra programmet og det er ikke noget som dine bedste forældre skal til at rode rundt med, for dem vil der ikke være nogen ændringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 21 timer siden, bubblepop92 skrev:

Prøvet google..

http://www.lebara.dk/ring-til-udlandet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christelk
On 13/10/2017 at 18:19, bubblepop92 skrev:

Hej. Jeg har familie i udlandet, og det koster mig meget dyrt at ringe til f.eks mine bedsteforældre. De har ikke helt styr på det teknologiske, så det bliver en del penge til sidst. Lige nu, har jeg CBB og det er 2,60 ca. kr. pr minut - Det giver ikke helt lige mening for mig, da jeg sidste måned skulle af med over 200 for 3 korte samtaler, hvor den længste varede i 15 minutter.

Prøv dette http://www.telenordic.dk/

Hilsen Christelk !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Peter26

Jeg plejer at bruge viber eller lyca mobiles

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind