Mikkel84

Stol

Recommended Posts

Mikkel84

Er der nogen der ved hvem der har lavet stolen som er vedhæftede her. Tænkte først FDB, men kan ikke finde nogle der ligner denne stol. Og der er ingen stempler eller mærker i bunden desværre.

IMG_20170905_234908.png

Redigeret af Mikkel84

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mikkel84

Ja, den sidste er tæt på. Men toppen af ryggen er ikke magen til desværre. Men tak for forsøget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 16 minutter siden, Mikkel84 skrev:

Ja, den sidste er tæt på. Men toppen af ryggen er ikke magen til desværre. Men tak for forsøget.

Jeg søgte lidt mere, og praktisk set, har alle dem jeg fandt lige ben på siderne under sæde. Den model som du viser hvor ben går skævt ind mod midten er svær at finde, så FDB er det nok ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Du mangler de skæve 2 pinde under sæddet som går skævt ind under og rammer næsten midt.  

Capture.PNG

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Vilkelige unikke ben.

Jeg kan ikke finde dem online, men hvis man går til en "ekspert", så denne næsten kende til disse ben.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg tror det er en ombygget gyngestol, for ingen andre bruger sådan en benstruktur. 

Det ses ofte ved gyngestole, da man lægger presset på stolen anderledes. 

s-l400[1].jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Du har da fundet bygningen af denne, og ja, det er en sær konstruktion for en almindelig stol, når man samler styrke i midten , som nok egner sig til gyngestole.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mikkel84

Tak for alle svarene. Jeg tænker også, det er ben fra en Farstrup gyngestol og overdel fra Farstrup stole :-). Så de er jo ret unikke :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind