ungfyr

sexfantasi om kæresten

Recommended Posts

ungfyr

hejsa ;)

jeg har en fantasi om at se min kæreste være sammen med andre mænd. Jeg elsker hende meget højt og vi har dejlig sex med hinanden, men tanken om at se hende få en stor fremmed pik tænder mig helt vildt! det er desværre kun en fantasi, der tænder mig og min kæreste kan slet ikke forstå det. det frækkeste ville være at se hende blive taget af en stor sort negerpik og måske endda 2 hvor jeg kunne se på og nyde synet :P 

hvad er jeres vildeste fantasier?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

En af mine sexfantasier er at have sex med en ældre dame 70+ det kunde være rigtig lækkert 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ungfyr

Hvor gammel er du selv:)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 6 timer siden, ungfyr skrev:

Hvor gammel er du selv:)?

49 år 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Altså... fantasier er jo fantasier og tanker er heldigvis (endnu!) toldfri...

Der er jo intet galt i at have en tanke man tænder på og der er såmænd heller intet galt i at leve den ud såfremt alle er enige.

Men at tænde på en fantasi er jo ikke nødvendigvis ensbetydende med at man absolut ønsker eller at det er nødvendigt  - eller at det for den sags skyld er "sundt" - at ud leve den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Negerpik må man godt sige det nu til dags , da jeg for nogle år siden skrev negerdame fik jeg høvl verbalt set 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ungfyr

det ved jeg ikke? det er skam heller ikke for at støde nogen jeg skrev sådan:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Problemet med at udleve alle sine fantasier er, Hvad så bagefter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissLaura

Jeg kan kun tilslutte mig! Jeg tænder også på tanken om, at se min kæreste med en anden.. Det du tænder på, hedder Cuckold. Jeg fantaserer selv om at være Cuckquean. Du kan evt. læse min artikel i EB, hvor jeg netop fortæller om min fantasi: http://laurasunivers.dk/cuckquean-artikel-i-ekstra-bladet/

Kan fortælle, at du er langt fra den eneste med den fantasi ;)

On 26/8/2017 at 00:17, ungfyr skrev:

hejsa ;)

jeg har en fantasi om at se min kæreste være sammen med andre mænd. Jeg elsker hende meget højt og vi har dejlig sex med hinanden, men tanken om at se hende få en stor fremmed pik tænder mig helt vildt! det er desværre kun en fantasi, der tænder mig og min kæreste kan slet ikke forstå det. det frækkeste ville være at se hende blive taget af en stor sort negerpik og måske endda 2 hvor jeg kunne se på og nyde synet :P 

hvad er jeres vildeste fantasier?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ungfyr
On 1/12/2017 at 19:58, LabreLaura skrev:

Jeg kan kun tilslutte mig! Jeg tænder også på tanken om, at se min kæreste med en anden.. Det du tænder på, hedder Cuckold. Jeg fantaserer selv om at være Cuckquean. Du kan evt. læse min artikel i EB, hvor jeg netop fortæller om min fantasi: http://laurasunivers.dk/cuckquean-artikel-i-ekstra-bladet/

Kan fortælle, at du er langt fra den eneste med den fantasi ;)

Tror ikke det er 100% cuckold jeg tænder på da jeg ikke ville være underdanig. Det er nok mere en trekant med en ekstra fyr:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind