Annmet

Vil ikke skilles

Recommended Posts

Annmet    0
Annmet

Jeg er langt nede i kulkælderen.

min mand igennem mange år (har to børn sammen) har for små 14 dage siden fortalt mig at han ikke tror han elsker mig mere, og at han har haft en anden løst igennem 8mdr. Et forhold han har stoppet for 1,5 mdr siden....uden kærlighed.

jeg elsker min man voldsomt meget. Jeg vidste vores forhold ikke var top top, og var selv begyndt at ændre på nogle af de ting som kunne være bedre. Jeg syntes det gik den rigtige vej ind til bomben sprang.

Jeg fik ham overtalt til parterapi, der fik hans jeg kan ikke mere til at han vil være med til at arbejde på vores forhold. Jeg håber han kan give det den tid det vil tage at finde kæreligheden til mig frem.....jeg er bare så bange for at han vil trække sig inden.

status pt: han siger han føler omsorg for mig, finder mig tiltrækkende og godt kan lide at være sammen med mig. Han vil gerne have sex, putte lidt, kramme lidt, nusse lidt. Udefra ser vi ud som om intet er galt. 

I går hos mine forældre (de ved hvad der sker) puttede han sig med hovedet i mit skød i sofaen og sov mens han små nussede mig.

han siger han ikke har lyst til at kysse mig (kysser kun under sex og mig på halsen) og at han ikke savner mig. 

Han siger han ikke som sådan er stresset, men jeg er ikke sikker på at det er korrekt.....andre har også kommenteret på det.

jeg er lige kommet under behandling for længerevarende depression (er ik kurret endnu, men tæt på), hvilket har betydet han har følt at han skulle passe på mig i stedet for at have en kæreste. Jeg anerkender hans følelser, men har fortalt ham jeg er vildt såret. Jeg kan faktisk ikke finde ud af om han er ked af sine handlinger, for han behandler mig noget koldt synes jeg. 

Er der nogen der vil dele råd, tanker eller bare et eller andet. Jeg er desperat.....jeg prøver ikke at være desperat, men vil ikke miste ham

Redigeret af Annmet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie    196
Justie

Puha - stakkels dig :ae:

Jeg har ikke rigtig nogen gode råd at dele ud af, for angsten for at miste kan du jo ikke fjerne eller gøre noget konkret ved desværre. Og jeg kan godt forstå at det er ved at æde dig op inde fra.

Men det lyder som at han kæmper og at han virkelig forsøger at finde "jer" frem igen og du må prøve at tro på det.

Held og lykke

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Annmet    0
Annmet

Tror du han forsøger? At der kan være noget at finde?

En del af mig føler at han elsker mig, fordi han ofte rører mig som han gør.....at det måske er forelskelsen der er væk.

samtidigt forstår jeg ikke at man kan behandle et menneske, man holder bare det mindste af, som han gør. Vi kyssede, krammede, talte om fremtiden og var på spa sammen næsten helt op til at jeg fangede/gættede den var helt gal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter    89
fætter højbens fætter

Efter at have læst dit indlæg,bemærker jeg at din mand opfører sig tvetydigt og ikke melder klart ud omkring hans følelser for dig,jeg kan godt forstå din reaktion og tror det ville hjælpe dig at han melder klart ud  og måske flytter

vi kan jo ikke patent på hinanden men man kan godt behandle hinanden med respekt,og det lyder det ikke som om han gør ved at opfører sig som han gør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Annmet    0
Annmet

Jeg forstår godt hvad du siger...... du har ret han er tvetydig

jeg kan bare ikke bede ham gå for jeg elsker ham virkeligt..... og han er før dette altid været fantastisk og på ingen måde en dårlig mand.

jeg har meget svært ved at kende ham..... at forstå at det er samme mand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fætter højbens fætter    89
fætter højbens fætter
For 2 minutter siden, Annmet skrev:

Jeg forstår godt hvad du siger...... du har ret han er tvetydig

jeg kan bare ikke bede ham gå for jeg elsker ham virkeligt..... og han er før dette altid været fantastisk og på ingen måde en dårlig mand.

jeg har meget svært ved at kende ham..... at forstå at det er samme mand

Kære Annmet

jeg er overbevist om det trækker pinen ud og det ender dårligt hvis i bliver ved med at se hinanden og det er der ingen grund til

han må tage ansvar for sine beslutninger,jeres boligsituation ved jeg intet om men det har også en betydning hvis i har fælles adresse

du kan også komme videre med dit liv hvis han ikke er i dit liv til hverdag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Annmet    0
Annmet

Vi har været sammen i 18 år, har to mindre børn og fælles hus

må jeg spørge hvorfor du tror der ingen chance er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie    196
Justie
For 20 minutter siden, Annmet skrev:

Tror du han forsøger? At der kan være noget at finde?

En del af mig føler at han elsker mig, fordi han ofte rører mig som han gør.....at det måske er forelskelsen der er væk.

samtidigt forstår jeg ikke at man kan behandle et menneske, man holder bare det mindste af, som han gør. Vi kyssede, krammede, talte om fremtiden og var på spa sammen næsten helt op til at jeg fangede/gættede den var helt gal.

Jeg ved selvfølgelig ikke om han vitterlig forsøger eller om han bare "leger" med dig og dine følelser.

Men det taler for at han ikke har svært ved at røre ved dig og at han indvilligede i parterapi. Han har også sit at kæmpe med da du er nede og har været nede med depression i lang tid.

Det tærer på følelserne...

Det taler i mod er hans utroskab.

Jeg kan selvfølgelig ikke sige at han ikke bare har indrettet sig som han finder bedst (en til de sure sokker og en til det sjove), men hvorfor så terapien og han er der jo stadig?

Men uanset hvordan man vender og drejer den ændrer det jo ikke ret meget af din (helt forståelige) følelse af utryghed og sorg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Annmet    0
Annmet
For 2 timer siden, fætter højbens fætter skrev:

Efter at have læst dit indlæg,bemærker jeg at din mand opfører sig tvetydigt og ikke melder klart ud omkring hans følelser for dig,jeg kan godt forstå din reaktion og tror det ville hjælpe dig at han melder klart ud  og måske flytter

vi kan jo ikke patent på hinanden men man kan godt behandle hinanden med respekt,og det lyder det ikke som om han gør ved at opfører sig som han gør

8 mdr med utroskab er vanvittigt.......men han må føle noget for mig. Det må han.

at glemme ham er ikke en mulighed....... jeg er ved at bruse over af kærlighed til ham. Selvfølgelig eller næsten selvfølgelig savner han mig ikke ofte og meget, da vi jo bor sammen... jeg må kunne få ham til at indse at vi skal blive sammen og at han i virkeligheden elsker mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie    196
Justie
Lige nu, Annmet skrev:

Selvfølgelig eller næsten selvfølgelig savner han mig ikke ofte og meget, da vi jo bor sammen... jeg må kunne få ham til at indse at vi skal blive sammen og at han i virkeligheden elsker mig

Hvis hans følelser for dig er døet ud er jeg bange for at intet kan lave om på det.

Det er hamrene synd for dig og hårdt, men du kan jo ikke tvinge ham til at føle noget han måske har mistet.

Kærlighed er jo også at acceptere sin partner og eventuelt lade personen gå, hvis der ikke er mere...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind