ThomasSneum

WEEKEND

Recommended Posts

ThomasSneum

Hej super seje, fede, cool, og altid på duppen meddebattører her på dindebat.dk

Jeg vil bare ønske jer alle en rigtig god weekend. Det har været lidt stillestående i perioder over sommeren, men der har også været enkelte debatter som har fanget interessen, og det er bare fedt at se. Stedet kommer langsomt til sin ret og det er ret hyggeligt at være herinde med alle jer skønne mennesker. 

Denne weekend udemærker sig ved at jeg skal lave intet arbejdsrelateret - kun sjov og spas, så det kan kun blive godt. 

Jeg håber I alle får en rigtig god weekend. :glad:

Med venlig hilsen 

ThomasSneum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

God weekend champ  :)

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Go' weekend, og vi ser frem til hårdt arbejde igen næste uge :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 22 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Go' weekend, og vi ser frem til hårdt arbejde igen næste uge :) 

som består i hvad?:)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey

Tjaa Thomas jeg går da ud fra, du mener, hvad du skriver om 'alle os skønne mennesker herinde'? Jeg synes ellers nok, vi har haft og stadigvæk har vores kampe at kæmpe med hinanden.

Men bortset fra det, ønsker jeg jer alle

9d9bd700be77c2f1ff9c2db08dc4fdcb--happy-

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 25 minutter siden, dewey skrev:

som består i hvad?:)

Skal tidligt op, skal knokle med hovedbrud, skal være afhængig af mobil og masse andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 55 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Skal tidligt op, skal knokle med hovedbrud, skal være afhængig af mobil og masse andet.

Så vil jeg i det mindste ønske dig god arbejdslyst efter en forhåbentlig god week-end.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie

Og selv dejlig weekend Thomas - nu mangler vi bare lidt ordentligt vejr 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Justie
For 15 timer siden, dewey skrev:

Jeg synes ellers nok, vi har haft og stadigvæk har vores kampe at kæmpe med hinanden.

Men der er da forhåbentlig forskel på at være uenige og uvenner?

Thomas og jeg er da tit og ofte rygende uenige - men det betyder ikke at jeg ikke syntes rigtig godt om Thomas, for det gør jeg. Jeg er bare inderligt uenig :-D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 30 minutter siden, Natasj60 skrev:

Hej alle
Mit navn er Natasja Eluf, jeg er en leder i kredit-mellem personer, der er autoriseret som en professionel långiver Kredit.
Jeg er en person, der tilbyder lån, der spænder fra knap 10.000 DKK til 9.000.000 DKK der skal tilbagebetales fra 1 år op til 30 år for alle personer, der er i stand til at respektere mine betingelser.
Gør din låneansøgning online på følgende adresse: eluf.natasja@hotmail.com med en rente, der spænder fra 3% til 5%, afhængigt af størrelsen af lånet.
Jeg er en person af god moralsk karakter, som hjælper mennesker i nød for penge, så tøv ikke med at kontakte mig via mail
Vi laver lokale lån og internationale lån til folk over hele verden.
Forsigtig: undlad at kontakte mig, hvis du ikke er alvorlig, under straf af retsforfølgning.
Tak

Jeg håber så sandelig, at din reklame, som du har oversvømmet flere kategorier med, hurtigst muligt bliver slettet af enten en moderator eller af administrator. Ihvertfald har jeg anmeldt den som upassende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind