stig6499

Surround sound

Recommended Posts

stig6499

mit sidste nye legetøj et Surround sound anlæg , Denon AVR-X520BT surround sound receiver , Argon Junior 5.1 højtalersystem  billed nr 1 Denon og Argon center højtaler , billed nr 2 en af 4 stk Argon højtaler billed nr 3 Argon subwoofer , nu kan jeg høre DVD og TV i surround sound , det har jeg stor fornøjelse af 

IMG_0264.JPG

IMG_0263.JPG

IMG_0262.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MortenJ

Tillykke! En af mine favoritting er i hvert fald at blive påvirket af mit favoritnarkotika og så ellers bare sætte mig i sækkestolen midt mellem højtalerne, skrue helt op, læne mig tilbage og lukke øjnene :) Det skal helst være højt nok til at man kan mærke det lidt i brystkassen.

Den receiver har en app hvis jeg ikke husker helt forkert. Er den noget værd? Har overvejet om jeg skulle opgradere, men det er bare spild app'en ikke rigtig gør noget specielt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 14 minutter siden, MortenJ skrev:

Tillykke! En af mine favoritting er i hvert fald at blive påvirket af mit favoritnarkotika og så ellers bare sætte mig i sækkestolen midt mellem højtalerne, skrue helt op, læne mig tilbage og lukke øjnene :) Det skal helst være højt nok til at man kan mærke det lidt i brystkassen.

Den receiver har en app hvis jeg ikke husker helt forkert. Er den noget værd? Har overvejet om jeg skulle opgradere, men det er bare spild app'en ikke rigtig gør noget specielt.

Jeg har ikke nået så lang til den APP , Denon har 5 gange 70 W , og Argon Subwoofer har indbygget forstærker 100 W , så der er power nok på , og Denon kan tage 4K ultra HD og det kan min fladskærm og DVD også 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 55 minutter siden, MortenJ skrev:

Jeg har lige instaleret 500 serie app , første hånd indtrykket er ok , men jeg skal lige lege lidt med den før jeg kan fortælle om den er ok 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har hængt surround højtalerne op på væggen , det er dem der skal være bag mig 

IMG_0270.JPG

IMG_0271.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Min Denon AVR X520BT er blevet skiftet ud med en Denon AVR X1400H og så har jeg 2 købt 2 ekstra højtalere så jeg nu har 7,1 surround sound og så har jeg købt en Philips BDP 9700 3D blu ray dvd afspiller 

IMG_2095.JPG

IMG_2093.JPG

IMG_2094.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind