Recommended Posts

Rastorp    0
Rastorp

Er der nogen der ved om jeg har fået en bøde da jeg kørte forbi en bemandet fartmåler. Der stod betjente ved den men de stoppede mig ikke og jeg kørte nok 45 % for hurtigt.

Mvh

Andreas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR    122
DDR

man ku` jo da håbe....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk    387
DenBruneMunk

Hvis de var der, så er du også taget på fersk gerning, så vent om nogle uger, så dumper en lille hilsen ind i postkassen, 45% er jo en del

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ab1959    169
ab1959

Du kan være heldig med at de var i gang med at stille op. Du må afvente girokort.

Jeg gider ikke at slave for landet hvis jeg ikke må yde en ekstra indsats som Anders Fogh bad os om, så jeg har solgt bilen og lader tiden gå indtil jeg kan komme på pension. Andre burde følge mit eksempel indtil politiet lærer at prioritere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
THorgrim    19
THorgrim

Medmindre politiet har et billede fra tidspunktet, nu de ikke stoppede dig på "gerningsstedet", så har jeg svært ved at forestille mig at de vil have nok beviser til at kunne bare sende en bøde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk    387
DenBruneMunk
1 time siden, THorgrim skrev:

Medmindre politiet har et billede fra tidspunktet, nu de ikke stoppede dig på "gerningsstedet", så har jeg svært ved at forestille mig at de vil have nok beviser til at kunne bare sende en bøde.

Nu skal du ikke komme og ødelægge det sjove her. Det kunne jo være personen ville køre lidt langsommere de næste uger i synet af en kommende bøde for at køre hurtigt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
THorgrim    19
THorgrim
For 18 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Nu skal du ikke komme og ødelægge det sjove her. Det kunne jo være personen ville køre lidt langsommere de næste uger i synet af en kommende bøde for at køre hurtigt :)

Ja, jeg er lidt en partypooper.. I know :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72    249
basle72

hvis du med bemandet fartmåler mener en gammeldags laser, så får du ingen bøde da den ikke tager billeder, og de derfor er nødt til at tage dig på fersk gerning, mener du til gengæld en af de nye fotovogne, er risikoen rimeligt stor for at du får en bøde, den tager nemlig billeder, og er det billede godt nok får du en bøde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind