Cody

politikerne svigter danmark
Husk dette når du skal stemme !!!

12 svar i dette emne

Trods grønt lys fra div. konventioner og aftaler ville ingen partier stemme for DF's forslag om afvisning af velfærdsmigranter og lykkeriddere ved grænsen.:

https://den-korte-avis1.clients.ubivox.com/x/6421WcDSduTYXK0QM_N_XYXISy_whOfzydJJkqOaPvxOHiL2vrcCBj5VA0UzR7UfSO6pDt5zXjDJGDm9iWJvmKD4P2hD/

På trods af kæmpe underskud ved ikke vestlig indvandring vælger samtlige partier minus DF, at fortsætte denne katastrofekurs til stor skade for økonomien og samfundet.

Så sent som idag er regeringen ude med riven overfor kommunerne fordi de ikke overholder budgetterne, hvorfor mon ? 

Det ligner bevidst samfundsnedbrydende politik, grænsende til landsforrædderi som jeg troede kun fandtes hos De Radikale.

Hvad i alverden sker der i hovedet på disse politikere, har de ikke øjne i hovedet ? 

Jeg håber sandelig at næste valgresultat vil afspejle dette svigt. Hvad mener du, enig el. uenig ?

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 2 timer siden, Cody skrev:

Jeg håber sandelig at næste valgresultat vil afspejle dette svigt. Hvad mener du, enig el. uenig ?

Der er jeg helt enig, der skal et flertal til

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

De kan se lorten. De kan lugte lorten, men ingen tør røre den.
Det er bare i arbejdstøjet og få ryddet op.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Vi står overfor en mulighed for at spare mange milliarder årligt ved blot at afvise ikke flygtninge ved grænsen.

Umiddelbart en kæmpe gevinst for en minimal indsats så hvorfor i alverden vælger det store flertal i folketinget så alligevel at forkaste forslaget og fortsætte en så økonomisk ødelæggende indvandring.

Er der nogen der kan forklare hvad i alverden der foregår ?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 3 timer siden, Zorglup skrev:

De kan se lorten. De kan lugte lorten, men ingen tør røre den.
Det er bare i arbejdstøjet og få ryddet op.

Enig og særdeles skræmmende at samtlige partier er imod DF's forslag. Det er sku op ad bakke...

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 12 timer siden, Cody skrev:

Vi står overfor en mulighed for at spare mange milliarder årligt ved blot at afvise ikke flygtninge ved grænsen.

Umiddelbart en kæmpe gevinst for en minimal indsats så hvorfor i alverden vælger det store flertal i folketinget så alligevel at forkaste forslaget og fortsætte en så økonomisk ødelæggende indvandring.

Er der nogen der kan forklare hvad i alverden der foregår ?

Umiddelbart tænker jeg at det sker for at udvise solidaritet med de andre lande i EU, istedet for bare at sende "lorten" tilbage til dem.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Kunne vi så ikke bare vise solidaritet med Ungarn, og bruge deres metoder

3

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 3 timer siden, THorgrim skrev:

Umiddelbart tænker jeg at det sker for at udvise solidaritet med de andre lande i EU, istedet for bare at sende "lorten" tilbage til dem.

Umiddelbart ulogisk da det jo ikke ligefrem tilskynder processen med at sikre de ydre grænser, eller hvad ?

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 2 timer siden, oss skrev:

Kunne vi så ikke bare vise solidaritet med Ungarn, og bruge deres metoder

Absolut og det var den eneste rigtige vej at gå hvis dette vanvid skal stoppes !:)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For 44 minutter siden, Cody skrev:

Umiddelbart ulogisk da det jo ikke ligefrem tilskynder processen med at sikre de ydre grænser, eller hvad ?

Sådan kan man naturligvis godt ræsonnere, men man tænker vel at en sådan sikringsprocess skal foretages på anden vis, end ved at skabe splittelse i EU.

Ungarn er jo heller ikke just i kridthuset blandt de andre EU lande, netop pga flygtningepolitikken.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind